Mijn layout kan ik morgen afmaken, als je iets meer tijd geeft kan ik hem ook in xhtml en css valid regelen.
Posts by Cas
-
-
Ik ga morgen kijken of ik een layout op maat voor je kan ontwikkelen.
Even nog een paar vraagjes:
- Wat zijn je betalingsmogelijkheden?
- Wat wil je allemaal inbegrepen in de layout?Stap 1
-
-
Helaas vind ik dit echt te weinig. Het is een goed domein waar in de toekomst veel traffic naar toe kan worden geleid.
-
Is er een gratis push mogelijk bij WJsolutions?
-
Ja gratis push is absoluut mogelijk.
-
-
-
img25.imageshack.us/img25/3723/layoutau.png
Zat op sitedeals.nl
Hele lelijke layout trouwens :p
En het is CMD + C bij mij!! -
tvoniphone.nl
Veiling: Ja
Startbod: € 10,-
Opbieden met: € 5,-
Buy-now: € 35,-
Veiling eindigt: 24u. na laatste bod.Domein is geregistreerd bij: TransIp.nl
Inkomsten: Geen
Aantal bezoekers: GeenReden van de verkoop: Voor verkoop.
Staat ook op TBF en SD
-
Nederland, noord-Brabant
-
-
De layout is gewoon niet goed gesliced zoals je kunt zien. Het ontwerp (voor zover je op de kleine afbeeldingen kunt zien) komt totaal niet overeen met de uitgewerkte versie, werk hieraan!
-
En dit moet je nu juist niet doen met photoshop, hiervoor moet je illustrator gebruiken.
Zoals je in de 'tekening' kunt zien kloppen vele objecten in de tekening niet. De neus bijvoorbeeld staat recht op een scheef gezicht. De mond staat veel te ver naar links en er is geen schaduw/lichteffect aanwezig. Het lijkt er trouwens ook op of er digitale effecten op de afbeelding zijn uitgevoerd.
-
-
Al deze reacties hierboven komen van mensen die er duidelijk niet veel verstand van hebben. Ik zie namelijk wel dat hier wel degelijk een markt voor is. Je moet er dan wel goed voor zorgen dat na een jaar, ongeveer een maand van tevoren al een bericht naar de desbetreffende persoon word gestuurd.
Het is een goede dienst, maar je moet er wel minstens 100 á 200 euro aan uitgeven voor goede reclame, en dat je website bekend word. Daarna kun je beginnen met het maken van enkele winst per maand.
-
Mooi, maar het is niet een geheel. Het zijn allemaal stukjes, de buttons bijvoorbeeld zijn allemaal anders... Het lijkt alsof er allemaal stukjes uit layouts hierin zijn geplaatst. Het hoeft niet zo te zijn, maar daar lijkt het op. Zorg dat dit veranderd.
-
error
PHP Error Message
Warning: opendir(c:/inetpub/wwwroot/php/editor/home-editor/Editor/assets) [function.opendir]: failed to open dir: No such file or directory in /home/a6133907/public_html/php/editor/home-editor/Editor/assetmanager/assetmanager.php on line 141
Free Web Hosting
PHP Error Message
Warning: readdir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /home/a6133907/public_html/php/editor/home-editor/Editor/assetmanager/assetmanager.php on line 142
Free Web Hosting
PHP Error Message
Warning: closedir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /home/a6133907/public_html/php/editor/home-editor/Editor/assetmanager/assetmanager.php on line 169
Free Web Hosting
New Folder Del FolderPHP Error Message
Warning: opendir(c:/inetpub/wwwroot/php/editor/home-editor/Editor/assets) [function.opendir]: failed to open dir: No such file or directory in /home/a6133907/public_html/php/editor/home-editor/Editor/assetmanager/assetmanager.php on line 207
Free Web Hosting
PHP Error Message
Warning: readdir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /home/a6133907/public_html/php/editor/home-editor/Editor/assetmanager/assetmanager.php on line 208
Free Web Hosting
PHP Error Message
Warning: sort() expects parameter 1 to be array, null given in /home/a6133907/public_html/php/editor/home-editor/Editor/assetmanager/assetmanager.php on line 212
Free Web Hosting
Empty...PHP Error Message
Warning: closedir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /home/a6133907/public_html/php/editor/home-editor/Editor/assetmanager/assetmanager.php on line 344
Free Web Hosting
Upload File: -
-
Ik kan eventueel wel iets maken, maar ik lever het wel af als een professioneel iemand, en niet als .psd.
Ik lever het af in vector formaat, zoals een logo hoort te zijn