Ah mijn vriendin sms't net iets heel uhmm spannends? Ja !! Ik ga zo naar haar toe :p
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.08.10 01:56:50:
Dat isgoed hij is morgenochtend af.
Posts by Cas
-
-
Zijn we maar met 3 vanacht?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.08.10 01:53:11:
Ja wat voor soort logo wil je? -
Citaat van FerhatR
Cas, kom op msn please.
Srry zit op mijn iPod, wat is er ?0 -
Oh ok ja dat was inderdaad behoorlijk lullig... Normaal ben ik altijd ruim op tijd met slicen.
-
Halllo(c)
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.08.10 01:41:55:
Wat voor probleem xD? -
Hallo nuggets zijn jullie nu nog wakker ... Pfoe ohja az dat probleempje lag aan mijn harde schrijf de er opeens mee stopte net nadat de slice klaar was..+o(
-
-
-
Voor iframes moet je het volgende even doorlezen:
http://www.sitemasters.be/tutorials/4/1/266/HTML/Iframes -
Dit heeft een simpele benaming, namelijk slicen.
Hier kan ik je maar 1 perfecte tutorial voor geven: http://www.wmcity.nl/artikelen.php?actie=bekijk&id=801
-
Kleurcode voor een slice.
-
geef dit topic gewoon een :slotje:
Er zitten 2 battles door elkaar en Joey doet niets..
-
tutoriul.nl
-
Citaat van FerhatR
Xenti, dit is niet wat ik zoek helaas.
Cas, he jij de aanpassingen al gedaan? -
Ik wacht het eerst even af voordat ik aan de slice begin.
-
Citaat van FerhatR
Ik wil ook een achtergrond dat net iets lichter is.
Ik zou ook graag de footer zien en euh, een vraagje waar ik aan twijfel. Zou een menu/sitebar links mooi zijn?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.08.10 22:17:49:
En zou graag een soort van logo erbij willen zien indien mogelijkIk zal er morgen gelijk aan beginnen
-
Wat voor mouseover wil je hebben? Nu is het zo dat de kleur veranderd. Maar alles is mogelijk in een ontwerp. Vertel maar
-
Stap 1 kan je dan wel boos aan hebben gekeken, maar deze was - ook met zijn boze oogjes - veel mooier.
-
Hierbij stap 2 van mijn kant, wat er nu nog moet gebeuren zijn de puntjes op de i zetten, zoals een footer, afwerking etc.
-
Onzin!
Ik ga geen 70 euro riskeren voor deze onzin. Oké het is maar 70 euro, maar als je het zo bekijkt is het wel 70 euro!