Als je eventueel niemand kan vinden kan ik voor ? 30,- de slice regelen en de layout inbouwen.
Posts by Cas
-
-
-
@Ferhat,
Een opensource mag je best verkopen vind ik, als er maar minstens 30% in de coding is veranderd, er een nieuwe layout op zit. Als je in een opensource een paar woorden veranderd ben je gewoon niet slim om hem te verkopen, als mensen er dan achter komen dat het een simpele opensource is, kopen ze nooit meer wat bij je.
-
-
-
Voor een donatie moet je niet in Nederland zijn, wij zijn namelijk als het gaat om doneren echte Hollandse vrekken. Je moet gewoon heel simpel ? 10,- per licentie vragen en ? 50,- voor een licentie met doorverkooprechten.
Dan kun je wel zeggen als lid zijnde van Criminalspoint, dat het veel te duur is, maar dit is absoluut nog hartstikke goedkoop! Door al die ? 1,- layout is de waarde van veel - wat te maken heeft met dit soort zaken - extreem gedaalt, 5 jaar geleden kon je hier nog makkelijk 200 euro voor vangen.
-
Nee, ik krijg op 30 september eerst een nieuw beeldscherm binnen, waarna ik op zoek ga naar een beeldscherm met touchscreen en zo'n pen.
-
Is hij inclusief mouse-overs?
-
-
Dan was het wel onnodig om hier te vragen.. 9 van de 10 mensen hier heeft namelijk ps3 gezegd. Lijkt me dus een onnodig topic.
-
Citaat van W0utR
Bleh, ik zou er niet in kunnen werken, al die kabels, en dan zeker zo'n bak met doorzichtig plastiek, niets voor mij
Cas, ik mis een Magic Mouse bij jou
Kapotgegooid :p
-
-
Citaat van Alex
Oke, even uitleggen wat PSJailbreak doet,
PsJailbreak staat het toe om games die je hebt, te backuppen, dus stel je steekt skate3 in je ps3 dan backupt psjailbreak die en je haalt skate3 eruit, steekt mw2 erin nu heb je 2games, skate3 en mw2 als je nu skate3 opstart werkt die gewoon
superhandig als je discs uitleend,
maar vind er maar een,
sony haalt ze van de martkJa dat heb ik meer dan begrepen, ik had er namelijk een gepre-orderd... Geld al overgemaakt etc... nooit meer wat van gehoort omdat Sony heel de zaak leeggehaald zou hebben.
-
Citaat van Crimebrain
Oke, maar nee is niet gratis moet je 18 jaar en ouder zijn.
En btw als ik die 10 euro wallie heb geef ik meteen via paypal terug.
Is tegenwoordig wel gratis, en je hoeft er nog maar 15 jaar voor te zijn
Je moet even met een van je ouders naar de bank gaan en die moeten dan toestemming geven.
Maar als het eventueel niet lukt, kan ik er een voor je kopen. Ik wil natuurlijk wel dat eerst de betaling word voldaan via paypal of overschrijving voordat ik hem koop.
-
Citaat van W0utR
Ah juist, je hebt wel dit:
Het lijkt mij nog altijd onhandig, maar toch al iets makkelijker dan met je pijltjes te navigeren
- Online gamen.
De games zijn al duur genoeg, bij de xBox moet je nog is bij betalen om online te gamen, dat was voor mij een groot minpuntIk heb deze pad ook, en is vreselijk handig! Hij typt lekker, en is precies op formaat (ik heb grote vingers :p)
Verder heb ik een Ps3 en een xbox gehad. Toch zou ik voor de ps3 gaan, omdat deze kwa informatie wegschrijven etc veel sneller en goedkoper is. Ook internet is gratis, behalve dan je maandelijkse kosten. Maar xbox live is best duur...
Blue-ray is ook een heel groot voordeel, en zoals je misschien al had begrepen, is er nu ook een soort -ombouwmod- voor de ps3.
-
xD Ja, moet het binnenkort maar eens op mijn spaarrekening zetten, krijg je tenminste ook nog rente :p
-
-
-
http://img522.imageshack.us/gal.php?g=img7325y.jpg
Wat zie je?
Portemonnee - vergeten op te ruimen :p
Ipod touch
LG Cookie
iOmega harde schijf
Creative boxen
Imac 22 inch
Wacom tablet
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.09.10 15:52:10:Citaat van tcbhomeWat een t***ngzooi! Zo kun je toch niet werken :o
-
Ik maak zodadelijk een foto, maar na 30 septerber maak ik er nog een! Ik krijg er namelijk een mooi nieuw beeldscherm bij