Posts by Cas
-
-
Ik kan als je nog geen slicer gevonden hebt, eventueel de layout slicen en inbouwen. Pm voor meer informatie.
-
Dan zou je je website zonder source moeten verkopen omdat je namelijk geen doorverkooprechten op het script hebt.
-
Zijn er highscores aanwezig voor zombies? zo ja, kijk maar naar mijn gamerstag
-
Op de ps3 was mijn max level iets van 18 ofzo, op de xbox ben ik wel beter en heb ik met 3 vrienden level 39 gehaalt. Toen ging ik uiteraard als eerste dood (A)
-
helaas pindakaas zeggen en doorlopen, geld maakt niet gelukkig. Het is alleen verdomd handig (A)
Wat zou je doen als je een glas chocomel over je heen krijgt?
-
diegene bedreigen (A)
wat zou je doen als je moeder eigenlijk je vader blijkt te zijn, en je vader je moeder?
-
geld verdienen.
Wat zou je doen als je vetjes had?
-
dat is al een keer gebeurt, leverancier opbellen en gaan zeuren (A)
Wat zou je doen als je vrij bent?
-
CoD is geen bedrijf sukkel..
Wat zou je doen als ACTIVISION failliet gaat?
-
Wat ik altijd doe (uitgaan) er naar toe voorstellen, teruggaan dan weer erheen - dan schuren dan omdraaien en zoenen (A).
Wat zou je doen als deze smilie :x er niet meer was :o
-
Meenemen en in de kluis leggen.
Wat zou je doen als je dan die kluis kwijtraakt?
-
Je mag hem verkopen zonder de JavaScript en zonder tekst en afbeeldingen. Word dus een kale source (A)
-
een hele harde scheet laten.
Wat zou je doen als je iets te doen zou hebben terwijl je niets doet op het moment dat je aan het nadenken bent over wat je zo meteen gaat doen?
-
even een scriptje gemaakt
PHP
Toon Meer<? class TijdZone { const TIMEZONE_SERVER_OFFSET = =7; public function timeOffset($offset = null) { if (is_int($offset)) { $local_offset = $offset - self::TIMEZONE_SERVER_OFFSET; return time() + 3600 * $local_offset; } return time(); } } $time = new TijdZone(); ?>
Weet niet helemaal zeker of de tijd hiermee perfect klopt, maar je kunt met de uren rotzooien.
-
bij mijn ouders gaan huilen ^o)
wat zou je doen als je je bankpas kwijt bent, en iemand je nog ?950,- moet betalen en je je bankrekeningnummer niet uit je hoofd weet.. uhmm hehe?
-
-
mijn naam heeeeeel snel niet veranderen (A)
wat zou je doen als je poep naar je hoofd toe werd gesmeten?
-
Naar de film Sint gaan (A)
Wat zou je doen als de douche het niet meer doet voor een half jaar :p?
-
vind het er echt niet uitzien, Heel basic de grijs en veel te klein.