Posts by Cas

Haha ik was al eerder geïnformeerd over dit systeem en vond het toen al een geweldig alternatief. Nu heb ik gelukkig geen banpunten meer, en hoef ik er ook geen meer bij te krijgen :D

Kijk dan naar de reacties onder dat filmpje:

Citaat

Really this works! restart the Level and when you get to the door dont press it rapidly and only press it 4 or 5 times. It worked for me hopefully it will for you.

Citaat

when you get to the point where it says for you to push x to help open the door, you need to press x 4-5 times. Dont hold it in or you willl have a black screen. If you press it 1-3 times you will die and start at previous checkpoint

Citaat

SOLUTION!!!!! that someone else gave me hopefully it can help all of you. so when your going to open the door when it tells you press X to hold open, don't keep it pressed just press it like once or twice but don't hold on to it, if you do its going to turn the screen all black like the video. so just restart the level and try it again without pressing X alot. i worked for me. hopefully it'll work for everyone else. because i was freaking out

Allemaal dezelfde oplossing.

Veiling: Ja
    Startbod: € 5,-
    Opbieden met: € 1,-
    Buy-now: € 25,-
    Veiling eindigt: 24u na laatste bod

Domein is geregistreerd bij: Transip.nl

Online baan zoeken.nl

Misschien is het handig te vermelden wat voor formaat het is. .psd neem ik aan? De volgende keer als je een logo maakt moet je het in vector maken ;)

[offtopic]Haha ze is beter als jij :p[/offtopic]

Muisje is mooi, zou alleen iets minder effecten gebruiken en het meer die cartoonisch look geven. De indeling van de layout is goed, let alleen op schoonheidsfoutjes. De kleuren en de overlay's zijn echt niet goed. Laat haar hier op letten.

Verder is de layout niets waard. (waarom vragen mensen dat toch steeds...)
    Cijfer 2.5/10

Citaat van NielsB

leuk dat dit exact gekopierd is van wmcity!
    hou het dan ook met wmcity en hier erbij?
    of ieder geval update allebei de sites!

Niet zeuren, dat doe ik toch.
    Updaten doe ik ook gewoon.

Hallo,

Omdat het bijna kerstmis is, en het overal sneeuwt, willen we mensen meer in de kerstsfeer brengen. Dit willen we doen d.m.v sneeuw op je website! Niet teveel zodat het storend is, maar gewoon leuk een paar sneeuwvlokjes.

Doe je mee? Laat dan een reactie achter en kom in de lijst.

Installatie van sneeuw
    Voorbeeld: Nieuws24.com

Download het volgende bestand
    http://www.nieuws24.com/jsnow.js

Installatie
    1) Plaats het jsnow.js bestand op je website/hosting.
    2) Plaats de code in je header (code hieronder te vinden).
    3) Ga naar je website & Enjoy :)

code

PHP
    <script type="text/javascript" src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.3/jquery.min.js"></script>
    <script type="text/javascript" src="http://www.jewebsite.ex/jsnow.js"></script>
    <script type="text/javascript">
    $(function() {
    $().jSnow();
    });
    </script>

*vul bij jewebsite.ex je website in

Lijst met websites die meedoen
    1) Nieuws24.com | Cas van Dongen
    2) Shopgotyou.eu | A.Bijlsma
    3) stijnghillebaert.be | Tree

- Cas van Dongen