Posts by Cas

Het maakt niet uit of je er 1000 euro voor vraagt of een cheap prijsje, als er copyright op scripts, afbeeldingen of teksten staan is het al verboden die objecten te verkopen.

Sorry hoor, maar ik weet van ervaring en kennis dat je nooit shadow en glow effecten in je logo moet verwerken.

Ik twijfel er dan ook erg aan of ik hier met iemand te maken heeft, die ook in deze branche geïnteresseerd is.

Je moet het zo zien, als je een website overkoopt betaal je ongeveer 1-1,50 per lid. Als je dan ook betaald voor het script, domein en hosting blijft er heel weinig over voor 75 euro.

Citaat van wdka

Wat niet weet wat niet deert:piraat:

[offtopic]
    Ik zei nog zo geen moraalridders, ouwe betweter met je drogreden.
    [/offtopic]

En van dit soort mensen gaat de wereld kapot.

Wat een luilekkerland...

Zet gewoon dit

in de <head> tags en dit:

in de <body> tags

Aanvulling L.Groot

Waardoor je dus een YouTube partnership aan kan vragen en er inderdaad per view geld mee kan verdienen. Er zijn slechts enkele Nederlanders met een partnership.

Citaat van brentvdh

Ja, dit kan, maar kost redelijk wat geld.
    Tussen: 50 en 200 euro

Wie iets wil bereiken moet een stapel geld hebben, zo gaat dat tegenwoordig. Mijn site is ook niet groot geworden met nietsdoen, ik heb ook meer dan 800 euro geïnvesteerd.

Dit kun je het beste met AJAX bereiken omdat je hier beter instant messages kan laten zien.

Je kunt ook nog altijd een eigen ontwerp laten omzetten in wordpress.

Anders raad ik je aan altijd eerst op Google te kijken voordat je een thread aanmaakt.

Citaat van zwpgangster

Kleuren zijn wel goed, alleen mis ik het content gedeelte (middelste gedeelte)

en de footer / header.. maak het wat beter zodat het lijkt op een layout.. dit lijkt op een afbeelding en klaar!

Even een verbetering van mijn kant.

Citaat van Cas

Kleuren zijn niet goed, en het content gedeelte (middelste gedeelte) is niet goed uitgelijnd, (net zoals de rest van de layout).

Mijn reactie:
    Gebruik kleurenschemas en maak je eigen stijl, in deze layout zit het gewoon niet. Ga nu ook niet deze layout verbeteren aangezien hier toch niets meer van te maken is. Ontwikkel je eigen stijl!

Laat gewoon een layout op maat maken en ga geen bestaande layout verkloten
    Just 'saying

Ik ben hier een lange tijd niet geweest en de layout is er overduidelijk op achteruit gegaan.

En toen werd je wakker met een ******** ;) alleen wel afgestorven (xD)

Willem~ Dit is niet de bedoeling, valt onder racisme.