Posts by Cas

Grappig idee, misschien word het wel wat! Echter de layout is niet mooi afgewerkt en de vis lijkt meer op een door een kleuter getekende hond haha.

Ik zou zeggen gebruik bijvoorbeeld maar één of 2 lettertypes. En gebruik voor deze lettertypes cufon. Laat de cartoon alsjeblieft maken door een cartoonist of door iemand die het netjes kan afwerken. Ook de witte strepen in het menu zijn niet mooi en geven het een amateuristische look.

Je kunt bijvoorbeeld ook een paar bubbels op de achtergrond zetten en een leuke zeebodem maken. Gewoon om het er gelikt uit te laten zien.

Je hoeft bijvoorbeeld maar hele simpele bubbels toe te voegen om het al een stuk leuker te maken: http://img96.imageshack.us/img96/9862/bubblesy.png

Citaat van mediazstudios

Ten eerste wat nieuws brengen lijkt me wel normaal ten tweede het was een uitprobeersel voor hoeveel het daadwerkelijk kan opleveren dus alle snotneuzen in de creche en topic mag van mij op slot ....

De leden zijn hier niet gediend van. Tot ziens snotneus.

Je kunt hem een width en een height meegeven van bijvoorbeeld 400 pixels. Als je dan een min-width en een max-width en max en min height toevoegd, staat het resize knopje er nog wel. Maar is de gebruiker niet meer in staat het verder uit te rekken.

Ik heb beide consoles, ps3 fat & slim en xbox 360 slim, en aangezien het nu gewoon een fanboyfight word, word het wel eens tijd voor een serieus antwoord...

Wat vind ik persoonlijk beter:
    Playstation 3

Waarom?
    Betere beeldkwaliteit
    games laden 2x zo snel
    Loopt veel minder vast
    Makkelijker te customisen
    Gratis internet
    Mooiere interface
    Betere mensen online (mensen met meer skill)

Ik zeg dus niet dat xbox slecht is maar ps3 is gewoon beter in mijn ogen.

Hey!

Ik heb een maat, Rajeev Gualtiero die mij heeft uitgelegd hoe Acid Pro 6.0 werkt en heeft mij ook met een aantal dingetjes geholpen. Hij heeft mij ook aangezet tot dit, echter blijft het bij mij bij ontwerpen en coderen :p

Alvita, Levy Pro - Baby - Original Mix (Sven Horsten en Cas van Dongen bootleg)

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Met een andere maat heb ik van Alvita, Levy Pro - Baby - Original Mix een bootleg (onofficiële remix) gemaakt.

Graag reacties, misschien maak ik ooit nog wel een nummer.

Als je 20 euro extra wil betalen voor de lucht in de verpakking zou ik zeggen, doen! Echter kun je op allekabels.nl gewoon goede kabels kopen voor een klein prijsje.

Citaat van BrokenTrack

Als je het echt een mooie naam vind is het misschien wel waard om te overwegen. .net wordt gezien als een .com domein als ik me niet vergis ;)

En dan nog:
    OnCasso, Online inCasso Bureau.

Even voor de duidelijkheid, .net staat voor 'network' en het word niet gezien als .com anders was het wel bij alleen .com gebleven.

Citaat van L.Groot

Ik weet niet, Cas + oorbel ^^.

Haha nee, dat is een neppe ^^

Maar ik ga er binnenkort (als ik eens vrij heb) eentje in laten zetten. Echter bij vergaderingen e.d. doe ik hem wel uit, dat vind ik er gelijk een stuk socialer uitzien.

Citaat van L.Groot

Haha Cas dat had ik niet achter je verwacht :).
    Ik post mijn foto niet btw voor iemand ernaar vraagt i.v.m. zakelijke contacten en dergelijke. Ik wil zaken doen op internet zonder beeld erbij eigenlijk ;).

Helaas door dit topic niet 100% meer gelukt maar goed...

En waarom had je dit niet verwacht haha?