Posts by Cas

Ik kan eventueel een ontwerp op maat verzorgen. Dit zal voor 2 passende layouts (ingame+outgame) op ongeveer euro150,- terechtkomen.

Graag hoor ik van u!

@Jordi

Ik denk dat ik er maar eens tussen ga zitten, want als ik jou reactie lees krijg ik heel dubbele gevoelens...

Citaat

wat jullie zeggen is te gedetailleerd.

Wat heb jij dan beschreven?

Een layout als deze mist een aantal dingen, nee mensen geen drop-down menu of een plaatje in de header. Het mist stijl

De layout draagt totaal geen eigen identiteit. Iets dat hem uniek maakt.

Zoals:
    - Een kleurenschema met meer dan zwart-wit.
    - Een duidelijk en strak font -> Werk dus nooit met sierfonts
    - Betere afwerking.

Op deze layout zijn geen verbeteringen, omdat hij in mijn ogen gewoon niet goed is. Probeer het eens opnieuw en kijk bijvoorbeeld naar een tutorial als deze: http://www.pixel2pixeldesign.c…-gaming-layout-photoshop/

Hier leggen ze eigenlijk uit wat je met de kleuren en vormen moet doen, en dit in de juiste proporties te verwerken.

Citaat van BrokenTrack

1.7 Houd je ongenoegen over CP voor je. Houd de eer aan jezelf en vertrek. Het geven van feedback kan via PB/email aan de projectleider.

Hier ben ik gestopt met lezen. Deze zin is ten zeerste onprofessioneel. Je vertelt niet je eigen leden om op te stappen. In geen enkele situatie tenzij deze de regels hebben overtreden.

Overigens betekent dit dat CP geen kritiek toelaat in het publiek. Oftewel, censuur. Smaad is iets anders dan kritiek of ongenoegen uiten. Dit valt dus linea recta onder censuur.

Helemaal mee eens.

Citaat van K-Joniaux

Nee wat dan ? kan niet zo goed Engels (xD)

"Het Windows 8-logo heeft geen vaste kleur, maar wordt aangepast aan het thema dat de gebruiker heeft in Windows 8."

Lijkt mij niet erg Engels?

@Ferhat, waar staat dit logo voor? Wat is de gedachte erachter? Waarom die vormen en waarom die kleuren?

Is het ook vector? Aangezien illustrator niet wil zeggen dat het 100% vector is.

Citaat van Starohosting

Okee bedankt Cas,

Voor uw hulp en tijd.
    Kan ik u een webhosting aanbieden?? voor de moeite?

Is niet nodig, ik heb nog 100gb en onbeprekt dataverkeer. Maar graag gedaan.

De ftp is ook voldoende beleiligd, de enigste manier waarop iemand zou kunnen inloggen is bruteforce. Je moet dus proberen bij het admin panel een captcha toe te voegen. (de blokkade die je nu hebt werkt niet als de bruteforcer met proxy's werkt).

Citaat van Starohosting

Bedankt Cas en @Hood,

Ik zal eens kijken hoe ik de admin kan afschermen.
    Door middel van een .htacces bestand vind ik niet professioneel.

Je kan zoiezo de admin niet in maar hiervoor zijn wel trucjes denk ik en ben ik bang voor.

Ik ken een aantal doortrapte manieren en ben nu bezig met een ftp hack maar alle dingen die ik tot nu toe heb gehad leverde niets op, goed nieuws dus.

Ik zal eens even kijken of een mysql injection mogelijk is. Ik zal het zometeen posten.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.02.12 14:28:47:
    De admin vinden was vrij makkelijk. Er is geen mogelijkheid tot sql injection.

Citaat van zwpgangster

Lezen is echt moeilijk he voor sommige mensen:

Dan had je de $top10 er niet in moeten zetten. Hiermee maak je non-scripters alleen maar in de war...

Ik heb beide iMac en macbook geupdate naar deze versie en heb met het complete adobe pakket, logic pro, reason, ableton, office pakket, parallels desktop nergens last van.

Rechten op cartoon aanwezig? Neem aan van niet?

Indien niet, verzoek ik u vriendelijk te verwijderen van het ontwerp. Zo niet zal ik contact op nemen met de maker.