Posts by Cas

Een extra pagina als outgame kost ongeveer 15 euro extra. Slice is inbegrepen zoals ik vertelde.

Beste,

Wij kunnen voor u een offerte op maat maken, kijk op buitengewoonuniek.nl voor ons portfolio.

Voor ongeveer euro100,- kunnen we een ontwerp leveren inclusief codering in (x)html & css

Met vriendelijke groet,
    Cas van Dongen

pluspunten: concept

minpunten:
    Indeling, erg rommelig
    Afwerking is niet goed, ketting bijvoorbeeld.
    Probeer de layout meer van deze tijd te laten zijn. De vormen en kleuren waren in 2003 mooi.
    De kleuren zijn enorm ouderwets.

Ja je bedoeld dus te tekst binnen de <title> tags. Leer eerst eens iets meer over websites en programmas! Je kunt niet aan iets beginnen zonder er verstand van te hebben.

Volg een cursus html & css dan weet je precies hoe je dit moet aanpassen.

En die stats komen natuurlijk omdat je de website op criminalspoint hebt gezet. Heb je geen statistieken van daarvoor? Want dit is misleidend.

Ik heb nog een website met gemiddeld 300 bez. per dag (pr4). Als dit geëvenaard word ben ik bereid linkpartner te worden.

Citaat van scarface

Alle spellen mogen gebruikt worden voor iemand's spelletjes site dus ik ben wel veilig bezig ?

Ik zou het er persoonlijk niet op gokken, veel spelletjes sites pakken ook games zonder toestemming.

Citaat van scarface

Je mag ze toch als verzameling verkopen dacht ik ?

Tuurlijk niet! Als jij een game zou maken en op internet op een spelletjeswebsite zou plaatsen, zou het dus betekenen dat als iemand dat spel ript hij hem ook nog mag verkopen? :S

Dit zijn waarschijnlijk gewoon een aantal packs van copyrighthoudende onbekende games. Hier hoef je niets voor de vragen.

Je bedoelt de tekst binnen de <title> tags?

Als je dreamweaver hebt kun je met cmd+f (ctrl voor windows) in alle bestanden van een bepaalde folder zoeken naar deze tekst. Dan kun je hem vervangen.

Ik vermoed echter dat hij verstopt zit in een header.php bestand.

Ik draai een legale versie op windows en mac en heb dit probleem nog nooit gehad. Ik denk dat het komt omdat je een illegale versie draait.

Citaat van Fitim

Laat die gene anders betalen met paypal dan blijf je anoniem.

Doe toch normaal. Dit is gewoon een oplichter waar je niet mee in zee kunt gaan. Dat zou gewoon té dom zijn.

Citaat van scarface

Mischien moet je even duidelijk lezen wat ts zegt :) !
    50 euro maximaal betekend niet dat hij 150 euro geeft voor 2 layout's .

Misschien zegt het woord "eventueel" toch hetzelfde.