Posts by Cas

Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat je veel meer sales krijgt als je sub-categorieën gebruikt. Verder is de layout redelijk, volgens mij een standaard layout. Let er wel op dat de kleur van het logo verder nergens terugkomt.

Iedereen wil een website met inkomsten, als mensen een goed idee zouden hebben waarom zouden ze het jou dan vertellen?

Ja. Ze zijn geweldig in klachten negeren en de klant in de zeik nemen.

Maak gewoon een ticket aan bij het klantenpaneel, dan zie je wat ik bedoel.

Citaat van sukel

Dat is best wel gierig want ik zou best wel graag iDeal willen aanbieden :((

Dan vraag je toch op 18 jarige leeftijd een kvk aan? Dit is niet gierig... dit zijn gewoon regels, je kunt ze proberen te vermijden maar je kunt er ook gewoon mee leven.

Ik heb een paypal account gekoppeld aan mijn bank, dus ik kan het zo naar je overzetten. Wat geef je ervoor?

Citaat van scarface

Ja dat klopt ook !

Nee pannenkoek, je kan pas met uitzondering vanaf 16 jaar een kvk hebben.

Citaat van eeyk

Zo juist 25 paginas geopent om te kijken maar er gebeurde niks.

Probeer er eens 50 te openen, hopelijk word je ip dan wel verbannen.8-)

[offtopic]wie gaat het nou weer proberen :S[/offtopic]

Citaat van Starohosting

*kuch* absurde bedragen staan er tussen.
    Ik zou het over laten aan webbasing.nl altijd kwaliteit.

Of anders Patrick (developer) die is ook goed.

Het zijn geen absurde bedragen, ik lever namelijk de beste kwaliteit maar ik heb voor 2012 een schoon portfolio nodig (door css3 en html5).

Heb laatst nog met Franky Nuts op de stage in El Cora gestaan, zijn stijl spreekt me erg aan.

Hoi!

Aangezien er al topics zijn geweest over "Post je Facebook" of "Post je Twitter", dacht ik waarom niet voor Dribbble? Kunnen mensen gelijk hun (kleine) portfolio showen.

Ik weet dat niet veel mensen Dribbble hebben, maar zo kun je misschien aan een invite geraken.

Dus hierbij mijn Dribbble:
    http://www.dribbble.com/CasvanDongen

Oke, er is hier dus heel veel onduidelijkheid over.

1) Een kvk kun je officieel vanaf 18 jaar aanvragen
    2) Voor een kvk hoef je geen bepaald bedrag per maand of jaar te verdienen
    3) Als je jonger dan 18 jaar bent kan hier een uitzondering voor worden gemaakt, echter heb je hier wel verschillende handtekeningen voor nodig.

Ik kan hem (om mijn 2012 portfolio te vergroten) coderen in gevalideerde (x)html & css voor slechts euro20,-

Had het ook al opgezocht en kwam hetzelfde tegen. Lijkt mij dat dit dus niet relevant is.