Ik heb deze week de witte uitvoering van de iPhone 5 gehaald omdat mijn iPhone 4 ver op was. Ik vind het verschil echter niet groot.
Posts by Cas
-
-
Ik zit op het moment voor 8 weken met een aantal vrienden in Griekenland
-
Beetje een belabberde manier van backlinks krijgen?
Probeer gewoon backlinks te kopen, of zet je artikelen op sites waar je dit gratis kan.
-
Volgende keer je hardware veilig verwijderen, anders krijg je dus dit soort situaties.
-
Ik kan overschrijving tegen Paypal ruilen. Hier zijn echter altijd kleine kosten aan verbonden.
-
Dit is niet mogelijk door middel van een converter, het hele spel zal herschreven moeten worden in java.
-
De website is een complete rotzooi op de iPad. De paddings worden niet ingelezen en de margins ook niet. Ook op Seo gebied is het een rotzooi.
De registratie voor de nieuwsbrief??? Op een portfolio?? Apart. -
Altijd zorgen dat je voor de nieuwste telefoons de nieuwste hoesjes hebt. Als je dit met een goede SEO combineert kun je met een nieuwe telefoon makkelijk op de eerste pagina in Google verschijnen.
-
Als je "iets" kopieert kan de orginele maker hier werk van maken. Namaken mag altijd, echter zal de eigenaar dit niet op prijs stellen en er waarschijnlijk op iedere mogelijke manier proberen werk van te maken.
-
Hopelijk eens kans voor de "gewone" websites met unieke content. Ikzelf heb al bijna 400 euro uitgegeven aan een goede SEO, echter sta ik nog niet op pagina 1 met "grotere" keywords. Ik hoop dus dat ook mijn websites nu wat hoger kunnen komen.
-
-
[offtopic]Als je een echte kloon wilt noem je dit wel plagiaat. Ook denk ik niet dat Mafiaway er blij van word als hun layout (waar dus ook copyright op zit) gekloont word.[/offtopic]
Ik kan voor u een Unieke website ontwerpen voor een meerprijs. Contact via PM voor mijn portfolio.
-
-
Zou je misschien de informatie willen lezen op de website waar je het product hebt gekocht?
Bewerkt door Brentvdh
-
+o(
Dit kan iedereen, dit kun je niet verkopen zelfs niet voor 20 cent! Leer eerst het programma kennen! Dit is nog niet eens de basis.
-
Op een webshop zijn advertenties echt not-done. Wel advertenties over je eigen webshop die bijvoorbeeld naar een korting zijn handig.
-
Ja, dat ziet er een stuk makkelijker uit!
-
Dit zijn 2 kolommen met een achtergrondkleur! Dat is 5 minuten css werk.
-
-