Posts by Cas

Ik zal als ik jou was met een grote boog om Apple gaan, waarom? Apple heeft de boel zo beveiligd dat je er niks zelf aan kan passen. WIndows zit er een beetje tussen in en Linux weer niet.
    Als developer raadt ik dus Apple zeker niet aan.
    Maar als gebruiker/bedrijven/designer kan het zeker beter functioneren als windows. :)

Het is maar voor wat je het gebruikt ;)

Iedereen een eigen mening :)

Als de pagina hierna goed word weergeven, zit het probleem in de snelheid van de server. Het kan ook aan je eigen internetverbinding liggen maar dan zou deze kwestie bij meerdere websites moeten voorkomen.

Na lange tijd? Het is een letter uit een scheef ei gedrukt... Ik zou maar eens een aantal voorbeelden zoeken van de branche waar je je logo op wil richten en hieruit je inspiratie opdoen. Helemaal opnieuw beginnen en een cursus Illustrator volgen.

Waar baseer je de prijs op van de cufon en font-face implementatie? Het kost bijna de helft zoveel als het slicen van een eerste pagina terwijl het implementeren van deze simpele dingen 5 minuten duurt.

Hallo,

Wat ik wil bereiken is het volgende:
    Ik heb functie gemaakt, welke ik uit wil laten voeren. Hierna word er een cookie aangemaakt betreffende dat deze functie al eens deze browsersessie is uitgevoerd zodat dit niet nogmaals hoeft te gebeuren. Nu wil ik ook dat hij in het begin al controleert of dat de cookie al bestaat zodat (als de cookie bestaat) hij de functie niet meer hoeft uit te voeren.

Ik heb al verschillende dingen geprobeerd maar ik kom er gewoon niet uit. Hopelijk weet een van jullie wat ik in het volgende script verkeerd doe.

http://pastebin.com/NnXJCuWn

Alvast bedankt voor de moeite.

Helaas is dit wel totaal de verkeerde instelling om een webshop te beginnen.

Eerst open je een topic waarin je vraagt om tips om een webshop te starten. In dit topic word duidelijk verteld dat je bijvoorbeeld een professionele layout nodig hebt om een betrouwbare website te creëren.

Als ik jou was zou ik dat topic nogmaals goed doorlezen en je website offline halen. Begin helemaal opnieuw en laat je website over een maand nog eens beoordelen als deze punten zijn verbeterd.

Ik kan je vertellen dat als je de website zo laat, je geen enkel product verkoopt.

Ik ben in staat om een volledig functionele template voor je te maken welke gebruik maakt van het MyBB 1.6 template framework. Ik heb ervaring met het templatesysteem van MyBB en kan dus al een layout voor je ontwerpen, coderen en verwerken in het framework vanaf €249,-

Ook ben ik in staat een domeinnaam + hosting te leveren vanaf €24,99 per maand.

Voor meer informatie kun je een email sturen naar [email protected]

Designersblog.net is een blog gemaakt voor en door ontwerpers. Ik ben op het moment op zoek naar Gastbloggers om wat meer content aan de website toe te voegen. In deze (door de gastbloggers) geschreven posts kunnen een aantal links naar andere websites geplaatst worden zodat dit voor beide partijen een win-win situatie oplevert.

Eisen:
    - Onderwerp moet gerelateerd zijn aan Design en Development.
    - Maximaal 2 links per 150 woorden.
    - Het liefst zo uniek mogelijke content.
    - Het artikel dient in het Engels aangeleverd te worden.

Hoe gaat het in zijn werk?
    Ik ontvang graag een prive bericht of een email naar [email protected] met het geschreven artikel inclusief links. Ik beoordeel hierna het artikel en zal het (indien het aan de eisen voldoet) op de website plaatsen.

Bij meerdere artikelen is het ook mogelijk om een auteursaccount op Designersblog.net te krijgen waarin u bij alle geplaatste onderwerpen ook de mogelijkheid hebt een klein stukje over uzelf (en eventueel uw portfolio/website) te schrijven. Ook is het bij een auteursaccount mogelijk om een aantal instellingen in het bericht aan te passen.

Heeft u nog vragen of wilt u meer informatie? Dan is het mogelijk om contact op te nemen.
    Met vriendelijke groet,
    Cas van Dongen
    Buitengewoonuniek internetdiensten

Je moet niet binnen één week een webshop willen hebben. Je moet er tijd en geld in stoppen. Het moet een mooie layout hebben, goede productfoto's, goede productomschrijvingen, en nog een hele hoop andere zaken zoals:
    - Support
    - Meerdere Payment gateways
    - Keurmerk (Bijvoorbeeld Webshopkeurmerk)
    - KVK
    - Reviews
    - SSL Certificaat

Het zal je veel tijd en geld kosten om een goede webshop te starten met een volle inventaris en goede administratie.

Je kan beter een aparte template file maken in je thema. Hierna kun je makkelijker je Slider includen in andere pagina's. Als je de width responsive maakt kun je hem zelfs includen in verschillende posts e.d.

Ik zie er nog een aantal erg slordige fouten inzitten. Let hierbij vooral op plaatsing en uitlijnen.