Ik maak gebruik van Paypal Adaptive Payments API. Dit is iets waar je zeker even naar wilt kijken.
Posts by Cas
-
-
Voorbeelden die betrekking hebben met wordpress:
http://www.say-what.nl/is/project/wptheme/babyblue.html
http://www.say-what.nl/is/project/design.theme/v2Voor eventuele andere voorbeelden kun je mij een pm sturen :).
Tim: Zeer leuk project! Ik wacht nog even enkele andere reacties af!
mhmhmh: Prijs is onderhandelbaar, graag via pb.Achter deze gegeven voorbeelden zit nog geen Wordpress, graag voorbeelden van een schone Wordpress installatie inclusief een thema dat jij hebt gemaakt. Dan kan ik het namelijk even controleren op kwaliteit. Ik heb het de laatste tijd enorm druk met Wordpress dus misschien heb ik een aantal opdrachten als je dit wilt.
-
Zorg er eerst voor dat alles netjes is uitgelijnd voordat je het laat zien aan anderen...
-
Het valt me alleen op dat je redelijk weinig rekening houd met SEO. Hieronder vallen bijvoorbeeld title tags etc. Zul je dit bij eventuele opdrachten verbeteren?
-
Voor niets gaat de zon op.
-
Het was om de weddenschap aan te gaan niet om iemand jaloers te maken.
Verder wil ik graag meer opbouwende kritiek waar ik wat mee kan.Met het ziet er niet uit kan ik niks zeg wat er verbeterd kan worden designen is niet mijn sterkste kant.
Btw Schryvers hoe kun je mijn pocketmonsters spel afkraken als je niet eens de design heb kunnen zien.
Sorry hoor, maar wat is dit voor kinderachtige reactie? Als iemand je niet helpt moet je gewoon niet reageren, hier bereik je niets mee.
Wat betreft de kritiek:
- Gooi dit weg en begin opnieuw.Zoals je ziet is opbouwende kritiek niet mogelijk bij zulk soort websites.
-
Als je meerdere waarden wilt gebruiken moet je niet radio buttons gebruiken maar checkboxes.
-
Ik gebruik zelf Eclipse altijd om Java te programmeren, ik weet dat je hiermee ook C++ kan schrijven. Het is een simpel programma met een uitgebreide interface, echter is de keuze voor een programma altijd persoonlijk. Je kunt dus het beste alle zelf-gevonden programma's 1 á 2 weken uitproberen.
-
-
Simpel voorbeeld. Sinds 1 Januari is bij de lidl drinken wat ik standaard haal met 25 cent de lucht in gegaan. Maar dan moet je wel rekening houden dat ik nogsteeds dezelfde verdiensten heb. en wel evenveel in moet kopen.. Meestal drink ik op een week 20 pakken .. nouja dat is al 5 euro meer per week. 20 euro per maand. maar wel t zelfde loon.Je kunt natuurlijk ook wat consuminderen.
-
Alleen jammer dat er copyright berust op de gebruike afbeeldingen in de achtergrond.
-
Je hebt het script niet zelf gemaakt:
http://codecanyon.net/item/pow…ry_item&WT.z_author=Hyuga -
Ik heb dit in het verleden gehad met een router van Ziggo. Ik heb toen contact gehad met Ziggo en het bleek (volgens Ziggo) om een defecte router te gaan. Ik heb toen een nieuwe router binnengekregen en het probleem was helemaal opgelost.
-
Cas, dit is de 2e keer dat je zegt dat iets wat ik zeg niet klopt beetje alsof je denkt dat je alles zo goed weet.. POLITIE kan je altijd laten komen naar t bureau met een brief, met welke smoes dan ook. Klaar.. en wat je daar te horen KAN krijgen is dat je aangehouden bent.
't gaat er gewoon om, of je iets af moet leggen of niet, Stilte, niet praten, schijt aan de wauten, dikkevinger. =D
En waarom zou je zo'n hekel hebben aan de politie? Ik denk dat je verder komt in het leven als je je normaal gedraagt tegenover de polite.
-
Als je een brief krijgt dat je een verklaring af moet leggen betekent dit absoluut niet dat je meteen aangehouden bent, dit is ronduit onzin!
-
ZiraX heeft het helemaal fout.
Bij diensten als Whatsapp word er wel degelijk gebruik gemaakt van uploaden als je een bericht verstuurd, met of zonder foto. 384 kbps is een prima snelheid voor foto's, muziek en andere documenten. Wil je echter grotere bestanden versturen (30mb+) dan is dit 384 kbps wel aan de lage kant.
-
"grote community"? Iedereen weet toch dat dit via websites als 'addmefast' e.d. gaat. Het verhaal van de echte followers is ook complete waanzin. De followers die je koopt zullen voor 95% uit bots bestaan.
Koop nooit followers en vooral niet in grote getalen, je zal er vrijwel geen voordeel van krijgen.
-
Dat kan natuurlijk nooit werken ZiraX...
Post je script waarin je permissie vraagt, ik heb hier ervaring mee.
-
Je weet dat bug-abuse niet white hat is?
-
Afbeeldingen geven een 404 melding, graag opnieuw uploaden.