Posts by Cas

Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om een server aan te schaffen die beschikt over redelijke specificaties zodat je zelf je website kunt hosten. Zorg hierbij vooral dat je schijven met genoeg ruimte aanschaft aangezien videos nu eenmaal veel ruimte in beslag nemen.

Even voor de verduidelijking:

Als particulier mag je gewoon factureren. Dit heeft verder geen gevolgen voor degene die de factuur ontvangt. Deze persoon in dit geval "Fils" kan de factuur gewoon in zijn administratie verwerken.

De persoon die de factuur verstuurd zal echter de inkomsten als "overige inkomsten" moeten aangeven bij de belastingdienst.

PHP
    // Plaats het volgende stuk in je header welke op iedere pagina opgevraagd wordt.
    $_SESSION['userlogged'] = time(); // Session aanmaken met de tijd als data
    if($_SESSION['userlogged'] < time()+15*60){ // Verander 15 in het aantal minuten
    	// Hier kun je ervoor zorgen dat de gebruiker uitgelogd word. Dit kun je bijvoorbeeld doen met: "$gebruiker -> logout();"
    }
    // Als de gebruiker 15 minuten niets heeft opgevraagd en hij wil een nieuwe pagina opvragen zal hij automatisch uitgelogd worden.

nee ga niks iligaal doen want dan ben ik de pineut

Je kunt natuurlijk ook gewoon eenzelfde patroon creëren als je echt heel graag zo'n menu wil. Beter goed gejat dan slecht bedacht.

Echter is het verzinnen van iets unieks natuurlijk veel leuker.

Niet alles is gratis te downloaden. Deze is hoogstwaarschijnlijk door iemand gemaakt welke hem niet wil delen.

Helaas pindakaas.

Dan ben ik in staat dit voor u te realiseren. Graag zou ik per PM of email meer informatie ontvangen over uw website en / of systeem. Hieruit kan ik een prijsopgave maken.

Leeftijd
    18

Hoe lang ben je al actief op ICT scripters ongeveer?
    Volgens mij ben ik al sinds 2007 lid, alleen weet ik niet meer wat er allemaal met CriminalsPoint is veranderd. Ik weet nog wel dat ik een nieuw account moest maken met de nieuwe versie.

Welke toestellen heb je ter beschikking om op te testen ( bv: iPhone, iPad, Windows pc, ...)
    Ik neem aan dat het vooral om de resoluties gaat? iMac (2560 x 1440) - iMac (1920 x 1080) - Macbook (1440 x 900) - Iphone 4s + Iphone 5 - Ipad

Heb je voldoende tijd (een 2-tal uurtjes per 3 dagen) om tijdelijk mee dit project te testen?
    Ik ben een aantal dagen vrij deze en volgende week.

Het zijn geen echte mensen, echter zijn het wel unieke ip adressen. Dit soort bezoekers zitten niet langer dan 5 seconden op je website en zullen nooit verder kijken.

Als ik het eerlijk moet zeggen vind ik de teksten van zeer amateuristische kwaliteit. Let hierbij vooral op de vele spelfouten e.d. zoals de voorbeelden hieronder.

Worden alle spelfouten eruit gehaald als de website is verkocht? Ik heb namelijk geen zin om na eventuele aankoop alsnog nieuwe teksten te laten schrijven.

Citaat

Wanneer er in je familie veel gevallen van kanker en dan vooral leukemie voorkomen, is de kans relatief groter dat je leukemie ontwikkelt, aangzien leukemie een erfelijke ziekte is.

Citaat

De kansen op genezen hangen van veel verschillende factoren af: de soort leukemie, het stadium waarin de ziekte zich bevind, de leeftijd van de zieke patiënt, de gekozen behandeling, ezoverder.

Ook zou ik graag willen weten onder welke keywords je in Google e.d. word gevonden.

Hiervoor moet je een pakket bij je betreffende bank kopen. Niemand kan dit voor je maken of implementeren.

Ik betaal overigens 15 euro per maand bij ABN AMRO + 0,75 per transactie ( + 150,- opstartkosten).

Lijkt me een slotje?

Cas
    Is een soort gelijk maar dan zonder Adwords, weet echt wel waar ik het over heb?
    ICTs lijkt me nou niet echt de plek voor Adwords aangezien hier meer bij komt kijken dan 1 link met info.

Als je weet waar je over praat, waarom geef je dan een verkeerd antwoord op de vraag van de TS?

De vraag betreft namelijk wel Adwords, en als je de website had bekeken had je gezien dat het een tutorial is om je producten te laten verschijnen op de manier waarop de TS heeft gevraagd.

Ik ben op het moment mijn thema's op themeforest aan het bijwerken. Hierbij maak ik gebruik van mijn nieuwe option panel wat geoptimaliseerd is voor mijn thema's.

Ook heb ik een aantal website's liggen voor verenigingen, hierbij moesten 5 bestaande ontwerpen omgezet worden naar Wordpress thema's.

Ik vind het wel mooi, zeker als ik geïnteresseerd was zou ik iets bestellen.
    Alleen vind ik de prijzen wat raar, rond ze het beste af.

Ook zou ik de neppe reviews van je website verwijderen.

Tevens heb je geen keurmerk, geen Kvk en geen btw nummer.