maar deze hebben allen standaard dingen voor een afbeelding te maken zoals neus oor ...
Zoals ik al heb verteld mag je deze niet gebruiken voor commercieel gebruik, bekijk mijn bericht nog maar eens goed.
maar deze hebben allen standaard dingen voor een afbeelding te maken zoals neus oor ...
Zoals ik al heb verteld mag je deze niet gebruiken voor commercieel gebruik, bekijk mijn bericht nog maar eens goed.
Je stuurde mij een pm, maar ik denk dat meer mensen hier iets aan hebben.
Om php uit te voeren op bepaalde pagina's kun je een simpele plugin downloaden: Allow PHP in posts and pages
Een andere manier is om een Page Template te maken door de index.php van je Thema te kopiëren en de loop eruit te slopen om vervolgens je script op deze plek goed uit te voeren.
Dan zou ik even contact opnemen met FaceYourManga, misschien dat ze 2 cartoons voor je op maat kunnen maken. De cartoons die je op de website kunt genereren zijn namelijk alleen voor non-commercieel gebruik.
Als je een Mac gebruikt kan ik je Macrabbit Espresso aanraden! Kost maar $75,- en werkt heel fijn.
Stop nu alsjeblieft eens met deze onzinnige topics! Ga eerst eens de basis van php leren (codecademy.com).
Hier komt niet echt veel vormgeving aan te pas.. Begin eerst eens met een ontwerp in Photoshop en werk hem daarna uit. Dit is de omgekeerde wereld.
Ik zorg er altijd gewoon voor dat de websites die ik aflever volledig werken op Internet Explorer. Het is helaas een feit dat 13-14 procent van de internetgebruikers nog steeds Internet explorer gebruikt.
Ik vind het overigens onzin om te zeggen dat iemand geen rekening moet houden met IE.
Op fiverr.com kan je er voor 5$ laten maken ;).
Je moet er natuurlijk niet bij vergeten te vertellen dat ook daar de nodige risico's aan vast zitten.
Het werkt wel maar niet op Mac.
Ik had er al naar gekeken.
En helaas is dit allemaal op gebouwd in een .swf
Die word opgehaald in een .html
En jij denkt nu serieus dat Mac geen flash bestanden ondersteund?
Niet allemaal.
Waar niet op zit mag je gebruiken.
Of je gaat zelf tekenen.
Is nog leuker ook.
Google is alleen maar een tool welke de afbeeldingen indexeert op het web, hierdoor zal er op bijna elke afbeelding copyright zitten. Om deze afbeeldingen te kunnen / mogen gebruiken heb je Toestemming nodig van de rechtmatige eigenaar of afbeeldingen waar een Creative Commons License aan hangt.
Je kan beter gewoon gebruik maken van random captcha's welke ingevuld moeten worden voordat je een andere pagina op de website kunt bezoeken. Niet moeilijk te scripten en bijzonder effectief tegen bots.
Herinstalleer Wordpress (zonder thema + plugins) en kijk of het op deze manier werkt, schakel één voor één je plugins en Thema in en kijk of hij het dan nog steeds niet doet. Dit moet je herhalen tot je de boosdoener hebt gevonden.
Mocht dit niet werken upload dan even een php info en check je File max upload waarde, als je dit kunt aanpassen moet je dit doen in de php.ini file anders moet je even contact opnemen met je hosting.
Ik kan momenteel nog geen voorbeeld vrijgeven.
Dan kunnen we je ook niet helpen... Het ligt in ieder geval niet aan dit stukje code.
één manier om het op te lossen (welke niet door alle browsers wordt ondersteund):
Voor de arabische leden onder ons zou het inderdaad een stuk beter te lezen zijn. Echter leven wij in Nederland en is het heel duidelijk dat dit een één April-grap is.
Ik heb de laatste tijd een aantal mooie informatief-gerichte domeinnamen weten te registreren. Hierdoor ben ik opzoek naar mensen die teksten voor mij kunnen schrijven. Ik heb echter wel een aantal strenge eisen die ik aan deze teksten wil stellen:
- Volledige beheersing van de Nederlandse taal
- Mooie en goede zinsopbouw
- Gepast gebruik van vetgedrukte en cursieve woorden en uitspraken
- Rekening houden met keywords en SEO
- De teksten moeten uniek zijn (!!)
Ik ben per website opzoek naar ongeveer 800 tot 1600 woorden in 3 tot 6 categorieën. Graag ontvang ik tarieven en voorbeelden van teksten per PM.
Kun je niet beter even een gratis enquete in elkaar zetten? Dan weet ik zeker dat er een stuk meer mensen zijn die het in willen vullen.
Toon MeerHallo,
Er is de afgelopen 2 maanden niets meer aan promotie gedaan wat er toe heeft geleid dat de inkomsten wel zijn gedaald.
Met meer promotie, en wat adwordscampagnes of iets dergelijks valt er zeker weer meer mee te verdienen.
Vandaar dat ik jullie geen overzicht van de inkomsten kan bieden. Het betalingsysteem zorgt er trouwens voor dat
alle betalingen op Mollie.nl binnenkomen iDea(a)l!
Groetjes
Dan hoop ik dat je begrijpt dat mijn interesse helaas is verdwenen.
Graag zou ik de statistieken van de inkomsten en bezoekers ontvangen.
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik denk dat je dan naast te boete ook je handelswaren af moet staan zodat deze worden vernietigd.