Posts by Cas

Lijkt me een slotje? Als je de Terms & Conditions had doorgelezen had je het volgende wel gelezen:

"Products purchased at MN Shop are for the exclusive use of the those who purchase the product. Licenses are non transferable, you may not re-sell our products or any of the code included in any way. You must not lease, rent, re- distribute our products to any party without the developers prior written consent and approval." en "If your sell your website created with any from our scripts, the person who bought website from you is required to buy another license, as long as licenses are not transferable."

Bron: http://mn-shop.net/terms-and-conditions

Maar waarom zou je een aparte class aanmaken om je body een background image mee te geven?

Hierna hoef je alleen nog maar de class background uit de html te halen

Zoals Robin hierboven zegt is het geheel afhankelijk wat er wordt ingevuld. Als mensen bij veel items invullen dat ze bijvoorbeeld meer informatie willen ontvangen zal de vergoeding hoger liggen.

Je moet er gewoon voor zorgen dat het aantrekkelijk word om aan te melden op jouw website, hieronder een aantal kleine dingen die je kunnen helpen:
    - Zorgen voor een makkelijke manier om te registreren, ik heb gemerkt dat mensen er een hekel aan hebben om veel velden in te vullen.
    - Zorg voor een uniek concept en dat dit ook goed is uitgevoerd. Je moet mensen zo ver krijgen dat ze warm gemaakt worden voordat ze zich hebben aangemeld.
    - SEO optimalisatie, zorg er gewoon voor dat je website goed vindbaar is.
    - Adwords
    - Leuke acties waarmee mensen beloond worden om meer betalende leden aan te brengen.

Ik ben op zoek naar meerdere goede SEO teksten. Kun je misschien wat eerder gemaakt werk naar me toe sturen via PM?

Bij mij (Google Chrome 27.0.1453.65) doet hij het gewoon goed. Als het een aangekocht thema betreft van een theme marketplace zoals Themeforest moet je dit probleem voorleggen aan de originele developer van dit thema.

Het is overigens Wordpress niet Worldpress.

Google "sunburst background photoshop" en de tutorials, patterns, brushes en actions vliegen je om de oren.

Ik krijg dagelijks dit soort emails... wat maakt deze anders? Je moet gewoon weten dat je bank absoluut geen email zal sturen waarin ze om gegevens vragen.

Over de layout doe ik verder geen uitspraken omdat ik het vermoeden heb dat deze niet zelf is gemaakt. De teksten echter zijn nog steeds erg kneuzig en komen totaal niet zakelijk over: "Je hebt je accaunt niet geactiveert of er dit zijn de verkeerde inlog gegevensfoutieven inloggegevens of u heeft uw accaunt niet geactiveert!".

Menno, je negeert de rest van onze berichten totaal. Het word tijd dat je een keer iets professioneler word. Ik zou gewoon een paar jaar wachten, want dit gaat zo niks worden ;)

Ik zou niet "wachten", dan leert hij namelijk nog niets.

Het feit is wel dat je eigenlijk iets vraagt, maar van 50% van de berichten niets aantrekt. Als je vraagt om feedback moet je met negatieve feedback om kunnen gaan, kun je dit niet? Vraag het dan ook niet.

Sorry dat ik het zeg, maar het ziet eruit als een bij elkaar geplakt zooitje. Volgens mij komen alle losse afbeeldingen van Google Images (Wat overigens niet betekend dat je ze mag gebruiken, en al helemaal niet voor commercieel gebruik).

Eventueel iDeal via de bank als je ongeveer +- 100 transacties per maand hebt, je betaalt voor de goedkopere transacties namelijk ook abonnementskosten.