Posts by Cas

En niet te vergeten PS CS6. Adobe zelf heeft vele programma's die super uitgebreid zijn, wellicht is Photoshop niet de geschikte maar als je je even verdiept kun je erachter komen welke programma van Adobe handig hiervoor is.

Dan zou ik in dit geval toch gewoon voor Adobe Illustrator gaan en Photoshop even links laten liggen.

Als je op Manual settings drukt in de officiële Mail-application kun je gewoon alles los van elkaar instellen. Je kunt dit scherm bereiken in het settings menu, of als je de applicatie voor de eerste keer opstart.

Je hebt het in ieder topic weer over "wij" en de projecten die "jullie" zouden hebben lopen. Wie zijn dit? En vertel eens wat meer over je bedrijf. Je geeft zo weinig informatie en maakt er zo'n gigantisch ongeloofwaardig verkoopverhaal van... Ik weet zeker dat als je een normale aanpak (welke op forums ook het meest gewild is) zou gebruiken je al veel snelle reacties krijgt van de programmeurs die "jullie" zo hard nodig hebben.

Waarom wacht je het niet gewoon af tot Transip met een bugfix komt? Zo kan er vrij weinig mis gaan aangezien ik niet denk dat deze bug pas een aantal uurtjes bestaat (of openbaar is gemaakt) zal het wel loslopen.

De paginaweergaven zijn niet echt gedetailleerd. Heb je misschien bezoekersaantallen van de laatste 30 dagen (Geen paginaweergaven)?

Overigens zie ik ook dat je de paginaweergaven van de top-domein laat zien en niet die van de desbetreffende website... Dit ruikt een beetje naar oplichting.

Hier kan Google tot 4 weken tijd voor nemen, dus heb geduld. Bij mijn Adsense account was het binnen 2 weken goedgekeurd.

Ik moet zeggen dat er totaal geen potentie in de domeinnaam zit. De keywords in de domeinnaam hebben geen tot een minimaal aantal zoekopdrachten per maand. Je moet dus echt gigantisch je best doen (SEO, Linkbuilding, Content) om überhaupt bezoekers via Google binnen te krijgen.

Ook zou ik zo geen onderwerp / keyword kunnen bedenken binnen jouw domeinnaam waarmee je iets zou kunnen. Ik zou dus zeggen dat de domeinnaam waardeloos is.

Als je zoekt op Google kun je bij zoekhulpmiddelen je locatie instellen. Deze staat standaard ingesteld op de plaats waar je je in bevindt. Voor zoekmachine optimalisatie is het alleen een stuk handiger om deze locatie op "Nederland" te zetten.

De bestellen knoppen zitten er wel degelijk baldex.

Als ze niet kunnen bewijzen dat jij het desbetreffende formulier hebt ingevuld dan hebben ze geen poot om op te staan. Heb je dit echter wel ingevuld (ook al is het maar om meer informatie te ontvangen) ben je akkoord gegaan met de algemene voorwaarden en ben je wettelijk verplicht het script te betalen.

Ik heb gelukkig 2 jaar geleden mijn eindexamens al gehad. Helaas ga ik volgend jaar weer deze periode in op mijn opleiding :p Iedereen succes gewenst!