Posts by rutgerk

Beste Dein,

Kijk ik vind dit wel weer leuk en aardig, maar de meeste hier die hier zo'n topic starten die maken zo'n topic nooit af.
    Ik bedoel daarmee, dat ik bijv. een mooie layout maak en je hem mooi vind, en daarna nooit meer van je te horen krijg. Dus ik verwacht als jou als Ex-Moderator. Dat je dit dus wel doet.
    Daarmee ga ik dus hierna ook een inzending doen.

Met vriendelijke groet,
    Rutger Kurpershoek

@ tukkie,

wat is dat nou weer voor achterlijks. hij vraagt hier toch om een ingame+outgame niet alleen een outgame. sorry hoor maar zulk soort figuren kan ik min over.

SORRY voor deze reactie. Pffffff

Met vriendelijke groet,
    Rutger Kurpershoek

@ Cas,

Als je hier niet aan mee gaat doen cas, reageer dan niet op deze topic.
    als hij de layout met die breedte en lengte wil hebben wil hij het zo hebben.. en trouwens een 10 px kan je zo bewerken.

@ alexruter,

Voor alle duidelijkheid denk ik dat niemand zomaar een layout gaat maken voor die kleine prijs.
    dus ik denk dat je nooit een professioneel layout hier zult krijgen.
    als je graag een website wilt hebben waar je inkomsten mee wilt gaan verdienen moet je er eerst maar iets aan uitgeven.

Met vriendelijke groet,
    Rutger Kurpershoek

@ game-projects

Als hij je layout niet mooi vind, dan kan je hem toch altijd nog verder verkopen.
    en zo hebben wij misschien ook nog een eerlijke kans om voor zo'n mooi bedragje een layout te maken.

Met vriendelijke groet,
    Rutger Kurpershoek

Sorry hoor, maar ik vind deze layout echt verschrikkelijk.
    En na 10 layouts vind ik persoonlijk dat er veel meer in moet zitten dan dit.
    Volg gewoon wat tutorials en zet hem pas op criminalspoint als die af is.
    Want deze is ook nog lang niet af.
    Als je vragen hebt over tutorials enzo, dan pb je maar even. dan geef ik mijn msn wel even.

Met vriendelijke groet,
    Rutger Kurpershoek

Alex.

En toch wist ik er in te komen , maar wat nou als ik het niet kon dan was ik al mijn spullen kwijt.
    ____________________________________________________________________________

dat zegt frenzo toch? hij is er dus wel ingekomen, en wil nu goed zijn spullen bewaren door het ergens in te gooien of op te slaan. Dus ik zei je kan het beste een Externe HD kopen zodat je het daar kunt opslaan..

Mvg,

R.Kurpershoek

@ alexruter,

Hij vraagt toch om een oplossing om zijn spullen te bewaren.
    Dan hoef je niet een Systeemherstel uit te voeren:)

@ Frenzo,

Misschien als je een goeie, externe hardeschijf koopt, daar heb je altijd wel wat aan.
    of gewoon een goeie usb stick van 16gb. of 32 gb.

Met vriendelijke groet,
    Rutger Kurpershoek

P.S als ik de vraag niet goed begrepen heb 'sorry'

:cheer:

Wolf, volgende keer even een pb sturen. net zoals onder bij je Reactie staat.
    Ik geef er toch maar even antwoord op:
    Hij kan gesliced worden. basen kan ik wel voor je regelen via iemand anders.
    En waarom zou ik volgens jou het startbod 1 eur. maken?
    De reactie's off-topic graag via pb sturen dankje

Met vriendelijke groet,
    Rutger Kurpershoek