Bedankt hoor Hoegarden, mij heb je er mee geholpen. Probeer volgende keer wat duidelijker te zijn!8-|
Posts by rutgerk
-
-
Ik zou niet weten hoe ze aan die update's komen.. maar op criminalspoint staan genoeg update's om zo'n website te maken!
maar het is indd, flut hij wil zijn script daar verkopen echt zielig(xD)
-
-
-
Wat nagemaakt van frenzo, ik snap je even niet^o)
-
Goed bezig Frenzo!
Alleen had ik deze hoofdkwartier al een keer ergens anders gezien?
(c)
-
Beste mensen,
Ik heb nu de woningen tussen de profiel gedaan. maar nu wil ik hem in mysql laten werken!
ik heb de volgende code tussen de mysql van users gedaan:`Landgoed` int(5) NOT NULL DEFAULT '0',
maar bij mij lukt het niet, als het af is ga ik het zeker met jullie delen, in het profiel staat:
Soort huis:
Naam huis:
Profiel tekst: mag maar 1 zin:) afgesteld in landgoed.php.
en de marktwaarde:zou iemand me hier mee willen helpen?:)
Greetz, Rutger
-
Ja, maar daar zit geen Sql bij?.(a)
-
En welke dingen bedoel je daarmee, want volgens mij hoef ik helemaal niks meer toe te voegen..
-
Heeft iemand toevallig de sql van woning??.
Die van het vorige topic van xtreempje lukt niet!
-
Ja, Bedankt Niels
Ik zal gelijk uitleggen wat voor verstand ik heb in php.
Alle dingen die nu in de website staan, de update's van de banditi source heb ik uit eigen hand gedaan, wel een paar van deze website's geplukt. Maar ik kan wel een paar update's uitvoeren. Het is niet zo Dat ik echt Noppes snap van php.Ik hoop dat ik jullie hiermee genoeg heb geinformeerd.
Mvg Rutger 8-|
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 22.06.09 19:18:26:
Dus heeft iemand zin om admin, te worden bij mijn site, met een leuke vergoeding! Stuur me dan maar een berichtje!:DGreetz, Rutger
-
Er zit inderdaad,een vergoeding aan gebonden.
sorry voor de late reactie^o) maar wat de inkomsten betreft.
die deel ik dan aan jullie, tevens moet je goed actief zijn op het forum en goed kunnen scripten, je mag over dingen bepalen wat er op de website gebeurd. en alles wat buiten de website gebeurd, je bent dus mede eigenaar!mvg Rutger
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 22.06.09 08:45:45:
voeg me anders toe op msn: -
Beste mensen,
Ik zoek een ervaren scripter die wel een beetje verstand heeft van zaken die over een banditi source gaan. Je mag admin zijn op onze website.
de website is:
ik zelf kan namelijk wel een beetje webdesigne, maar we hebben nog een goeie scripter nodig.
Mvg Rutger,