Maar een hele opleiding, tja. Cursussen zijn er ook al genoeg. Wie weet zijn er over enkele jaren al weer wat alternatieven.
Posts by SkyNet
-
-
Het is alleen een homepage?
-
@ Qantus
+1
-
Vooral met die borden gooiers van een Griekenland. Ik vind het lachwekkend hoe de Tweede Kamer dit behandeld en dat ze er nooit eerder hebben over nagedacht. Mauro werd eerst lekker gemaakt en is hier ontwikkeld en wordt er nu uitgeknikkerd.
-
Als je dit als DJ website wilt denk je te simpel. Je kan beter net als andere DJ's gewoon zorgen dat je een unieke website hebt met lekker veel grunge. (afhankelijk van wat je draait)
-
Ik zou eerst maar even zorgen voor een goede uitlijning. Ik zie in iedergeval door de bomen het bos niet meer.
-
Ik zou niet gelijk met hele dure producten beginnen. Je kan beter eerst wat ervaring opdoen met een 1 product webshop of een gewone webshop met allerlei sleutelhangers (klein voorbeeld).
Tevens maak je een kleine fout in je beschrijving. Je kan als particulier wel een webshop runnen maar tot een bepaalde grootte. Daarna is het handiger dat je je inschrijft.
-
Creativ3 = Stan (?)
-
123inkt.nl heeft wel vervelende reclames..
-
Ok prima.
-
runescapegeld.nl is al verkocht?
-
Je kan plugins zoeken, downloaden en gebruiken.
-
Je kan Wordpress gewoon downloaden en op je root gooien. Vervolgens doorloop je gewoon de stappen van de installatie.
-
Mobiele versie voor de iPad? Lijkt me totaal overbodig. Het beeldscherm is namelijk vele malen groter dan de iPod / iPhone en kan als een mini-beeldscherm worden beschouwd.
-
Neem anders een kijkje op http://vectorlogos.nl
-
-
Wat een nutteloze reacties weer. Die blikjes zijn helemaal niet duur, ik ken wel een aantal bedrijven die ze geven aan potentiële klanten. Wat is 38 cent nou als je als auto dealer een auto kan verkopen? Het is een soort van service waar Nederlanders volgens mij wel dol op zijn.
-
-
Laat ze anders alle 4 zien
-
Ik zou eerder een webshop beginnen met een mooie website, dat is een goed begin.