Banditi logo is gemaakt met Pricedown. Wordt ook gebruikt in het GTA logo.
Posts by SkyNet
-
-
-
Dat zeker, met wat aanpassingen kan het wat worden.
-
-
Veiling: Ja
Indien veiling, startbod: € 25-
Opbieden met: € 2,50
Buy-now: € 150,-
Veiling eindigt: 24 uur na laatste bodLeuk ontwerp voor een Twitter website. Met een reactie popup. Kleine aanpassingen kunnen nog worden gedaan.
Homepage : http://www.imgdumper.nl/upload…8-Twikkies_-_homepage.png
Popup : http://www.imgdumper.nl/upload…8-Twikkies_-_reageren.png
** Prijzen zijn exclusief 19% BTW
-
-
R4,
Als ik je een tip mag geven :
Werk niet té veel met foto's, als je die namelijk weghaalt heb je totaal geen geheel meer. -
Voor welk bedrag extra zou jij dit kunnen inbouwen in een bepaald script? Denk aan functies als Banditi / Criminolz.
-
Wat wel jammer is dat je logo totaal uit de lay-out valt omdat het een hele andere stijl heeft.
-
@ legendd,
Dan voldoe je dus aan 2 van de 5 eisen, dan houdt dat op.
-
Netjes, je kan er beter 1 geheel van maken, ipv alle menu's met ruimte er tussen.
Voor de rest ben ik benieuwd hoe je het afrond.
-
En anders breng je toch gewoon een bezoekje aan deze knul? Gewoon netjes afhandelen en je geld terugvragen. Scheelt een hoop tijd en ellende.
-
In een halfjaar kan je pittig wat verleren, dus dan is je kennis waarschijnlijk niet meer 4/5.
-
Ik twijfel over het kennen en kunnen van je, door die lage prijs. Je kan wel webmasters gaan helpen maar als je aangeeft 2,50 per uur te kosten ben je nog goedkoper dan een MCDonalds medewerker.
-
Aankoop is op eigen risico. Ik zou het persoonlijk niet doen.
-
Als 3,00 je budget is voor een domein en hosting zou ik stoppen met zoeken. Domein is vaak al 3 euro of zelfs duurder.
-
Guitar, leuk maar dat is vaak niet wat je wilt.
-
200 euro is weinig voor een logo hoor? Vector en uniek.
-
Op SiteDeals lopen goede ontwerpers rond. Anders open je voor 200 euro een design contest. Zo kom je voor weinig geld aan een mooi resultaat.
-
Ik reageer omdat ik geïnteresseerd ben. Voor 75 euro exclusief BTW kan ik je verder helpen.