Die ene was sarcastisch SC-Scripting, maar het zijn er super weinig t.o.v het aantal die zijn verkocht
Posts by SkyNet
-
-
Lars, ik moet af en toe wel om je lachen... 'snel' kapot? Ja jij gooit er misschien mee? Apple kwaliteit is 'bad' omdat er weleens 1 is geëxplodeerd t.o.v miljoenen?
-
Het is vaste prijs 40 euro, beter lezen cwcw...
-
Ik denk dat je best nog wel eens problemen kan krijgen, want je gaat waarschijnlijk een game maken? (correct me if I'm wrong) en je gebruikt het dan voor commerciële doeleinden... dat vinden ze denk niet zo leuk
EDIT : + Zie hieronder
-
Tip : gooi alles op een hoop, doe er wat benzine over, wow, je hebt zojuist een vuurwerkshow gemaakt.
-
Zijn de foto's die je gebruikt niet copyrighted ?
-
Dat hoofd staat op de lay-out van Xtreme-crime.eu script als ik me niet vergis?
-
@ Cwcw, zonde, haha.
-
Ik geef altijd iets van 50+ uit, niet te veel, niet te weinig
Heb er elk jaar een hoop vuurwerk voor namelijk ;D -
@ RiiCky, heb 't over het algemeen
@ Kurene, nee lijkt me geen strak plan, dan kunnen ze alles wel betaald maken
-
Maak anders een functie dat gebruikers zelf hun naam kunnen veranderen. En om mensen te herkennen op hun profiel automatisch te zetten : 'voorheen : (vorige naam)' of iets in die richting
Want anders is het best voortrekkerij
-
Wellicht handig : http://bit.ly/hn03or
-
@ Az, smaken verschillen he
-
Tja, het is niks voor niks Gadget van het jaar 2010 geworden
-
Jackie, de Samsung Galaxy Tab is 249,- euro duurder (als je instap model van iPad neemt dan..) Tevens is hij vrij groot om te bellen, maar ik neem aan dat je het dan over video bellen hebt ? :p
-
HOT, heb er laatst ook 1 gekocht (Wifi model) zeker het geld waard en ik gebruik hem bijna overal voor.
En de kwaliteit is .... Apple -
-
-
Of je Jailbreakt je iPod gewoon :p
-
Haha tsja, deze film had niks voor niks op de eerste dat 250.000 euro in het laatje gebracht