@ Jordy,
Erg klein content?
@ Jordy,
Erg klein content?
Ik dacht dat dit topic over de missie in Afghanistan ging?
Waarom was het topic gesloten?
-bod teruggetrokken.
Lancer, dan heb je ze nog niet allemaal hoor
En de doorverkooprechten is niet afgeprijsd? (a)
Ik vrees dan dat je bent bedrogen met het crimebuilder script
Deze is mooier, alleen lijkt het een beetje opgepropt.
Citaat2012, wat gaat dat ons brengen? Mother nature is coming.
Hoop niet dat ze de training krijgen om bonnen uit te schrijven, dan zitten ze daar verkeerd
@ Algemeen
Niemand is de eigenaar van dit script, ook al heb je wat functies debugged / herschreven, whatever. Laat dit duidelijk wezen. Mensen 'zwart' maken? Daar is dit ook geen goede plek voor.
Open source maken om gratis weg te geven kan je beter mee stoppen, maak dan iets unieks met een unieke lay-out, waar mensen dan maar wat voor betalen (net als Lars nu doet met Vendet), dan heb je ook voor een deel geen gezeur meer.
[offtopic]Zozo wat een lap tekst.[/offtopic]
Amen.
de demo van SpeelSource is wel offline, dus we kunnen het script helaas niet bekijken, wellicht een alternatief, Wdka?
EDIT : Heb een alternatief gevonden! zie : http://bit.ly/dYGIZd
Dat topic bedoelde ik ja.
Volgens mij dacht Richard daar anders over. In een Criminolz topic op een ander forum.
En geen 1000 euro als jouw, Mafiabase :p
Ik had laatst dezelfde vraag, ik vroeg het aan Richard. Hij zei dat het in principe NIET mag (GNU licentie), want het is een open source (officieel ook als is het 'herschreven') en het bevat een illegale lay-out. Maar het is al zo vaak gebruikt / verkocht dat er helemaal geen toezicht meer op is.
Dus het is aan jezelf.