@ Stan,
Hoe wil je die achtergrond gaan / laten slicen met die vlekken? Lijkt me vrij lastig zo :p
@ Stan,
Hoe wil je die achtergrond gaan / laten slicen met die vlekken? Lijkt me vrij lastig zo :p
Misschien een rare vraag maar kan je op je Google Ads account onbeperkt vouchers gebruiken? (natuurlijk wel als je die 10 euro zelf bij stort) Of zit er bijv. een max aan van 1 voucher per account?
Volgens mij heb je meer kans op een potentiële koper als je de lay-out wat meer afmaakt.
Bijv. content wat meer vullen en een footer maken.
Kunnen wij een stukje van de tekst inzien?
Dat we kunnen zien om wat voor kwaliteit het gaat.
Ben je in staat om 'echt' te betalen, want ik hoor hier en daar wat geruchten over je..
[offtopic]En nee van wie zeg ik niet :piraat:[/offtopic]
Wat is de naam van je spel?
Ik heb het momenteel druk, maar misschien doe ik nog een inzending. Wil je de lay-out gebaseerd op de indeling of heb je liever een totaal nieuw iets?
Wat heeft kennis van maffiosi te maken met programmeer werk?
Je kan ook gebruik maken van bit.ly
@ Guitar,
Het content is vrij klein? Tevens pakt een witte tekst in de headerbalk efficiënter uit dan zwart, denk ik.
Het is maar een tip
En ja, je moet geduld hebben.
SEO?
Ligt er ook maar net aan wat voor jQuery effect je toepast, Tim
Lekker duidelijk Gio?
Het is een goed idee, maar ik zou het dan niet mooier maken met jQuery.. dan duurt het laden toch weer langer en dat mooier boeit niet echt.
Bij de blog pagina staat de input van het zoeken helemaal rechts? (Firefox)
En misschien een stomme vraag, maar als ik ben ingelogd en ik druk op een van de opties, dan opent er telkens een Smarty Debug Console, wat is daar het nut van? Een overzichtje ofzo? (sorry heb van dit soort dingen geen verstand, maar het is handig omdat te weten..)
@ Georgo, dat probleem had ik met uploaden laatst ook, weet het ook niet. Maar bij Plaatjesupload.nl doet hij het wel helemaal.
Admin review?
Wat is je budget ?
Is er een demo account?
Heb je toevallig een demo account?