Posts by SkyNet
-
-
@ Lars,
Heeft jouw school geen systeembeheerders ofzo?
-
-
Bump dump stump :piraat:
-
-
Het is net hoe je dit bekijkt. Het gaat hier om een school en niet om andere ruimtes. In de praktijk zijn er ook erg veel kinderen die met hele andere zaken bezig zijn OP school. Dus dan vind ik het soms logisch dat ze met zulke oplossingen komen.
-
Bij mij op school wordt dat ook al heel lang gebruikt, dat is een programma die gewoon meedraait als je Windows opstart en inlogt. Alleen het falende bij ons is dat je het met een toetsencombinatie kan laten afsluiten, zodat ze niet meer real-time kunnen meekijken.
En trouwens Lars, aan je quote te zien dreig je in principe met schade die je bij de servers 'zou' kunnen aanrichten? Ook niet echt bepaald slim om naar de directie te sturen.
-
De gebruiker heet gewoon : 'Niels'
-
Dat is al helemaal niet slim. Dan kan je in principe al gelijk de conclusie trekken dat jij hem illegaal hebt gekregen.
-
Je hebt het toch ook gekocht van hem? Dus contact leggen lijkt me vrij makkelijk.
-
CriminalsLoco.eu bedoelen jullie ...
-
LocoCriminals is illegaal verkregen volgens mij.
-
-
Er staat vermeld dat het géén veiling is, dat TS het verkoopt bij een goed bod.. (snap dan niet helemaal de reden van startbod, opbieden met, BIN)
-
Misschien is het handig om dat toch te vermelden in dit topic. Want dit is een openbare verkoop, geplaatst in dit topic.
-
Robin, er is nog niks geboden ?
-
NielsK heeft een mooie captcha
-
Hoezo moet ik daar helemaal een PB voor sturen? Zo vermelden lijkt me goed genoeg.
Krijg je tevens ook gewoon rechten op de lay-out? of dien je die te veranderen?
-
Enkele afbeeldingen worden niet weergegeven en de lay-out is niet gecentreerd ?
-
@ thexerox,
Geen idee waar dit op slaat?
[offtopic]Tijd om naar de speeltuin te gaan?[/offtopic]Het startbod ligt volgens mij al VER onder de ontwikkelingskosten..