@ Jemajeroen,
Ooit geprobeerd om aardig uitleg te vragen?
@ Jemajeroen,
Ooit geprobeerd om aardig uitleg te vragen?
@ Jemajeroen,
In de tijd dat je lid bent van CriminalsPoint heb je nog nooit iets positiefs gezegd? Men probeert elkaar hier helpen, jij blijft reageren als een etterbakkie van 9. Stel het een keer op prijs dat men je helpt of kritiek geeft die je positief moet of kan meenemen!
----------------------------------
Oplossing V1.0312 van Dhr. SkyNet :
Je kan ook wat geld investeren door bijvoorbeeld zelf wat te kopen of te huren. (zie hieronder) Dat je een klein bedrag vraagt aan de mensen die je script willen kopen of gebruiken
En waar slaat dat taalgebruik op? Ga naar de speeltuin man.
Ziet er goed uit.
Enkel wat opmerkingen :
- Maak een rankvordering balk die bij de lay-out past
- Dat bloed in de header is té rood en komt onrealistisch over
En als laatste misschien een andere achtergrond brush? Dat brushpakket waar die brush uitkomt bevat nog meer mooie brushes die denk ik iets meer passen bij deze lay-out.
RATING : 6,5 / 10
Veel succes, misschien heb je nog wat aan mijn opmerkingen! :cheer:
Heb je een KvK?
Maar ja, zo te zien krijg je voor dat bedrag een hoop teleurgestelde klanten mee?
Ik zou trouwens ook het precieze budget vaststellen. Om onduidelijkheid te voorkomen.
Zou ook slicing willen voor een eventuele meerprijs?
Naam van het bedrijf?
Is er al een logo aanwezig?
Gewenste bronbestanden?
Jesse had in het OSBanditi / Bandiet topic volgens mij een automatische crew legenda gemaakt.
@ hierboven?
Hoezo niet gewoon in dit topic?
Nog niet alle lay-outs zijn af?
@ vandaag en morgen is het weekend? Vrees niet dat ze open zijn..
@ Sven,
Ja die bedoel ik
@ Sven,
Hij lijkt qua structuur / kleur, verdomd veel op die lay-out die je laatst verkocht aan RDMNL2010...
Check TS zijn profiel pagina.
Ik neem aan dat het niet de bedoeling is om lay-outs van tutorials bij contests in te zenden.