Posts by SkyNet

Citaat van R-Mijnten

Waarom? Wit en licht blauw samen gaan vloeken, wat stoort aan je oog. Bovendien kleurt het logo (naam) mooi bij de rand helemaal bovenin waardoor het net niet té is.

Wit is juist goed in dit ontwerp. En tevens zie ik genoeg lichtblauw en wit in het ontwerp hoor, waarom heb je dit dan gekocht als je het vind vloeken? :)

Ga gewoon ten eerste terug naar de juwelier waar je vriendin hem heeft gekocht en leg het ze voor. Jullie komen er samen wel uit, als de juwelier netjes handelt tenminste.

Citaat van L.Groot

SkyNet,
    Dan kan je wel weer aangeklaagd worden wegens patenten schending plus het grote gros is kwalitatief niet zo goed en dus verkoop je dan troep..

Kwaliteit valt reuze mee, in principe ben je alleen illegaal bezig als je de naam 'apple' erbij vernoemt. Maar de markt zit er vol mee, bekijk marktplaats maar eens.

Wilt hij zich op een bepaald merk telefoon richten met die hoesjes?

Anders moet hij eens kijken bij het bedrijf Afix, die bedenken tegen een redelijk tarief goede bedrijfsnamen voor je.

Citaat van Malik

Misschien andere lettertype? 28 Days Later is lelijk.

Een font hoeft niet lelijk te zijn, als je hem goed gebruikt tenminste.

Citaat van h4x0r666

Wat bedoelt hij met;

??
    Als je bedoelt wat hij zou kunnen verkopen, kan je beter wat money making books downloaden ofzo :p daar staat er een heleboel over in :D helpt je vriend vast goed op weg denk ik zo :cheer:

In Money making books zit weinig handel, inhoud slaat ook vaak nergens op en is zonde van je geld.

Met de handel in adapters / oortjes van Apple uit China pak je leuke winstmarges.

Citaat van Starlife

Die layout is niet (meer) van Creativ3. Deze had hij lang geleden, geruild met mij voor een domein en een host. Ik beschik dus hier alle rechten over.

Dan alsnog, het is niet goed uitgeknipt en het roze past niet bij crème kleur?

Rating : 5/10
    Pluspunten : Slider
    Minpunten : Vrij standaard en niet geheel uitgewerkt. Het is een indeling die je vaker tegenkomt. De schaduw effecten zijn ook net wat té.
    Waarde? euro10,00

Rating: 6,5/10
    Pluspunten: Lekker modern en clean
    Minpunten: Hij is nu vrijwel leeg, maar zoals ik heb gelezen ga je daar nog wat aan doen ;). Ik vind de hover in het header menu helemaal niks. Misschien is het een idee om die afscheidingsstrepen bij elk menu item toe te passen en niet alleen als hover en current te gebruiken.
    Geschatte waarde: 150,00 als hij echt helemaal af is.