Want wat verwachten jullie eigenlijk voor dat budget?
Posts by SkyNet
-
-
Inclusief of exclusief slicing?
-
Frenzo ontwerpt al langer dan jij hoor, alleen heeft hij een break gehad, dus om hem dan een beginner te noemen, tja.. Dat zijn jouw woorden.
-
Gewoon creatief denken, ook zou ik meer structuur in de menu's (links) brengen d.m.v. vakken.
-
Ziet er nice uit, alleen vind ik die menukoppen altijd zo basic bij je ontwerpen, besteed daar eens wat tijd aan Frenzo! :piraat:
-
Enige uitleg bij de naam?
-
-
Wat zijn de verdiensten?
Is het handmatig via de admin te doen of moet je de scripts in? -
Zo wettelijk kan je dat op een relatief kleine website niet maken hoor..
Tevens lachen ze je bij de bank uit als je komt vragen voor meer geld aangezien je op het internet op een product of dienst heb geboden maar het eigenlijk helemaal niet kan betalen..
-
Gefeliciteerd!
Succes met de datingsite mannen! -
Je kan voor dat budget beter bij de dichtstbijzijnde supermarkt aan de slag..
-
@ Perry,
TinyPic resized je foto naar een kleiner formaat, had ik tenminste paar weken terug last van.. daarom vind ik ImagesHack.us nu fijner.
-
-
Citaat
En anders dat eraf fotoshoppen.
Dat is een grap hoop ik?
Wijs de TS a.u.b. niet op het verkeerde pad..
-
Bot reageren?
Je moet het antwoord niet hier zoeken maar via het contactenformulier van eredivisie.nl..
> http://www.eredivisie.nl/contactEn daar zitten zeker weten rechten op ja..
-
Wat denk je zelf?
En waarom vraag je het ons? Mail ze dan gewoon?
-
Huh, hier nu ook(xD)
Net zat hij de hele tijd te redirecten.. -
Het is vervelend hoe lang het doorsturen duurt, tevens wordt je op een iPad nieteens doorgestuurd...
-
SiteDevelopers bedoel je?
Edit : of is het een typo? -
Ik zeg niet dat hij er op lijkt maar zie al 2 elementen terugkomen zeg maar, misschien was het de TS zijn idee niet maar het viel mij op..
7,2 / 10