Microsoft kan in principe veel doen met skype, zie artikel :
http://www.beurs.nl/opinie/exp…-moet-microsoft-met-skype
Check m'n avatar!
Microsoft kan in principe veel doen met skype, zie artikel :
http://www.beurs.nl/opinie/exp…-moet-microsoft-met-skype
Check m'n avatar!
Wat is het nou, links toevoegen of mailtjes sturen?
Website down?
Het hele ontwerp past eigenlijk niet goed bij dit thema, het is allemaal net iets te zakelijk en te clean.
Ben benieuwd naar eventuele verbeteringen.
Succes :cheer:
@Burberry,
In Frenzo z'n startpost staat dat hij 2 lay-outs inclusief slicing verkoopt, dus het is alles voor 80 euro.
Outgame ziet er netjes uit, ingame is erg donker en lijkt erg afgeleid qua indeling van MijnMaffia.
Ik zou de indeling lichter maken of transparanter met een mooie background image.
Veel succes verder :cheer:
Mijn boekje, vertel?
Ik ben vrij kritisch als het om check topics gaat ja, maar dat valt niet onder afkraken?
Zal Ruud wel blij mee zijn dat je al een paar lay-outs hebt gemaakt die er best wel erg op lijken.
Die inputs moet ik toegeven, ik dacht dat ze hetzelfde waren als StreetMaffia, maar dat is niet het geval. Excuses voor dat argument.
Jammer dat je altijd hetzelfde doet in je lay-out en dat je 'inputs' gebruikt van StreetMaffia.com
Wat voor grafische elementen?
Die cartoon is toch eigendom van StreetMaffia.com?
@Ismail,
We vragen er niet om wie er Engels kent, op SiteDeals of CriminalsPoint (weet ik niet meer precies) was er een discussie over het verschil er tussen ; het antwoord wat daaruit kwam was : basen is een verzonnen woord door een paar mensen, slicen is de 'meest' genoemde variant.
Maar er is eigenlijk helemaal geen verschil meer in.
Volgens mij was het geen aanval, want dan laadt de website ontiegelijk sloom.
Correct me if I'm wrong.
Het is meer een handigheidje die je zelf door moet krijgen. Ik wil het binnenkort ook gaan leren, maar het is denk ik meer in de functies van CSS duiken en gewoon leren toepassen met 'slices'/ afbeeldingen.
Staat in mijn bron dat er een forum is waar Al-Qaeda leden wel eens op zitten, (xD)