Post het script in het Banditi onderdeel en je wordt wel geholpen
Scheelt je ook weer wat centjes!
Posts by SkyNet
-
-
Volgens mij is er 1 gratis te vinden in het Banditi onderdeel.
-
-
En je moet ook nog geld betalen per luisteraar als ik het goed heb.
-
Specifiek een radiozender die je zelf kan runnen of bedoel je zo'n pagina waar je verschillende zenders kan laten luisteren aan bezoekers?
-
Bekende maffiagames hebben dat, dus het lijkt mij wel veilig want het gaat via Windows live.
-
Nogmaals : wat is de extensie van het domein?
Want al is het een 4 letter domein met een .nu extensie is het waardeloos. -
Met welke extensie?
-
Spannend!
Wanneer komt de uitslag eigenlijk? -
- Achtergrond vult niet mijn hele achtergrond
- Categorie buttons meer geel maken
- Die strepen wekken wel wat maffia elementen op
- Logo wat naar benedenVoor de rest ziet het er wel leuk en apart uit,
Succes :cheer:
-
Het eerste wat mij opvalt is de breedte ; 1700px breed is wat te veel van het goede. Probeer eens 850px - 920px;
-
Tip : gebruik geen zoekwoorden als 'spellen', dit heeft geen enkel nut meer omdat heel veel websites dat al doen!
Kan je beter meer dit doen :
spellenplaats
spellen plaats
spelletjesplaats
spelletjes plaats
et cetera. -
Kijk anders op kuler.adobe.com , kan je kleurenschema's samenstellen en van andere gebruikers bekijken.
-
Cijfer : 5,5
Opmerking : Het logo past niet bij de lay-out en is hakkelig.
De klantenpaneel knop valt uit het ontwerp en ziet er onprofessioneel uit. En als laatste de prijzen bij de hostingpakketten ; die vallen uit de aanbieding 'ster', dus die kan je wat kleiner maken.P.s volgens mij is dit een template die je kan downloaden?
-
De lay-out is in het geheel niet echt creatief, ik zou toch voor de donkere versie gaan in combinatie met een abstractie creatieve achtergrond.
Maar het ziet er leuk uit
-
Robin, ik legde gewoon uit waar het voor stond, en als je via mijn link kijkt zie je ook dat als je meer clicks hebt, je per click meer verdient.
-
In mijn reactie stond dat je daar volgens mij geen KvK voor nodig hebt, aangezien je alleen maar 'doorlinkt' en daar wat geld mee verdient.
Maar het ligt er denk ik allemaal net aan over hoeveel inkomsten het gaat.
-
R4, als ze er op klikken krijg je dus die 0,89 euro.
-
@ R4
zie : http://www.m4n.nl/ecpc.jsp
Krijg je dus als er op wordt GEKLIKT.Naar mijn weten heb jij geen KvK nodig, want jij linkt alleen maar door.
-
@ Robin,
Zie mijn artikel, die lui zullen vast niet voor niks 8,5 miljard neertellen, dus ze gaan zeker wat ondernemen.