Posts by SkyNet
-
-
-
Met minimaal budget bedoel je onder de 100 euro, of kan je een richtlijn geven?
-
Veel beter en duidelijker, klasse.
-
Check je tegoed eens op Wallie.nl, is het daar al afgeschreven?
-
De verkoper is momenteel nog steeds de eigenaar hoor, had hem namelijk laatst op MSN gesproken en toen zei hij dat verkoop niet door ging.
-
Metorie, ik raad eerder aan om een Mollie account te maken en het hef in eigen hand te nemen.
Op Mollie kan je een eigen betaal popup maken voor bijv. een Wallie kaart, dan wordt het bij minimaal 25,- euro wekelijks uitgekeerd (correct me if I'm wrong)
Het is bij Mollie sowieso veilig en hun betalen 80% uit.
-
Lars, dat is voor username en het valt inderdaad van het statusvak af als je naam groter is dan 7-8 karakters.
Maar een oplossing daarvoor zou kunnen zijn is dat je bij het registreren een naam kan maken met bijv. max 6 karakters. -
Heb je een portfolio?
Of voorbeelden van eerder gemaakt werk?Want op deze manier is het lastig om jezelf te verkopen.
:cheer:
-
Dus wel een beetje op mijn manier maar dan iets anders.
Je moet waarschijnlijk de snijpunten in het + en - gebied uitrekenen? Herken de sommen namelijk van vorig jaar / begin dit jaar.
Mooi, succes met je andere sommen. :cheer:
-
Volgens mij moet je het dan zo uitrekenen :
2 - 3x² + 5 = 13
-3x² = 6
x = ... -
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet bekend ben in dat 'Avatar.. ' wereldje, haha. Maar ik zal mijn best doen :piraat:
-
Met Skynet natuurlijk (h)
-
Hij is vet ja, alleen zou ik 'Frenzo Brouwer Projects' weghalen
-
Ik vind hem erg goed gelukt, misschien nog wat kleine schoonheidsfoutjes net als wat hierboven wordt vermeld en het is een mooie verschijning!
Veel succes :cheer:
-
-
-
-
Ziet er mooi uit, alleen vind ik de background niet gepast, die letters maken het erg druk. Het is mooier als je gewoon een stad met blur als achtergrond doet, of alleen een grunge achtergrond.
Misschien dat je de iconen bij de statistieken misschien allemaal toe kan voegen (niet alleen hartjes).
Als laatste, misschien kan die die rank balken nog wat opleuken!
Veel succes :cheer:
-