Hij werkt bij mij wel hoor.
En Nillas, de lay-out staat wel op zijn plek hier hoor?
Hij werkt bij mij wel hoor.
En Nillas, de lay-out staat wel op zijn plek hier hoor?
http://www.tbforum.com/thread/154348.html
Hier krijg je het dus al.. =)
Men maakt er gewoon een eigen versie van.
Maar er zijn dus heel veel mensen die die lay-out gebruiken of op hun PC hebben staan.
Vrij gevaarlijk dus.
Je kan het beter even op je host zetten of Wampp / Xampp gebruiken.
Muziek zou ik via een andere weg downloaden, zoals 95% doet
Citaat van Kurene[offtopic]Ik denk zo'n beetje ieder actief lid. Omdat ze 24/7 online zijn..[/offtopic]
Ik laat vaak CP in een tab aanstaan en mijn PC draait ook de hele dag door, ook als ik er niet ben. Dus ik lijk wel 24/7 online =]
Welke iPod heb je? Touch?
Zoveel Google gebruikers zijn hier denk ik ook niet hoor, sloosmedia.
Ik hoop dat de aankomende moderators een goede toevoeging zijn voor CriminalsPoint :piraat:
eeyk,
Misschien interessant om het in de groep te gooien?
Stel dat een ander lid toevallig in de zelfde situatie beland.
Wij bedoelen dat je de PSD even opslaat als PNG, want nu is de halve lay-out niet zichtbaar, snap je?
:cheer:
Tip : upload de PNG van je lay-out op imageshack, daar is hij in ware grootte zichtbaar
Ok succes, ik denk persoonlijk wel dat ze het terugnemen en jou een nieuwe geven hoor.
Is de code helemaal niet meer zichtbaar of gedeeltelijk? Anders zou je nog de gok kunnen wagen om wat te gokken.
Als je iets niet kan vinden uit je hele source, kan je het allemaal in 1x openen in Notepad ++, dan hoef je alleen zoekfunctie te gebruiken en heb je het gelijk gevonden.
Hopelijk heb je er wat aan! :cheer:
Mooi ontwerp, alleen zou ik een ander uniek menu ontwerpen. Lijkt nu best wel op die van StreetMaffia, niet?
En net als wat de heren hier boven zeggen ; misschien iets anders bedenken dan het papiertje met bloed, het valt té erg op namelijk.
Veel succes verder! :cheer: