Dat men een 2e kans kan krijgen, prima. Maar hoe kan worden gegarandeerd dat het niet nog een keer gebeurd?
Posts by SkyNet
-
-
Lars, je bent er nog niet hoor, eerst die 2 weken maar goed werk leveren :piraat:
-
-
Goed werk, succes Luc en Lars
-
Misschien is het handig om vooruit te kijken wat je er mee wilt doen?
Want aan een HTC of iets dergelijks heb je niet super veel als je geen WiFi in de buurt hebt.
-
Thomas, daarom zei ik al, dingen kunnen veranderen in een jaar. Toch bedankt voor je reactie en je bevestiging.
Voor de rest is het dan een leuke telefoon.
@Lars, had je deze telefoon niet een paar maanden terug al op het oog i.c.m. een T-Mobile abonnement ?
-
External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.
Komt niet zo super goed uit de test, maar dingen kunnen veranderen in 1 jaar, dat wel. Maar toch even goed om dit filmpje te bekijken
-
Combineer je plannen, sociale website met muziek integratie dat je onder het 'socializen' muziek kan draaien
-
Ik zou klanten login rechts maken en logo links.
En misschien het logo in spiegelbeeld zetten? Lijkt namelijk net EF.Verder, tja mooie lay-out en misschien wat minder rood?
-
Dit is en blijft een criminals forum, daarom is dit een goed en leuk initiatief vind ik zelf!
Ik wens Stan en de andere ontwikkelaars veel succes
-
Dus een soort van chat, als ik het goed begrijp?
-
Graag wat meer info.
Welk script gebruik je, budget, exacte wensen? -
Deze blijft ook goed! : Zomerhit
-
Wat voor plattegrond?
-
External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.
Blijft ook wel een typisch 'zomer' nummer
-
Je titel zegt iets heel anders dan de inhoud van je topic?
Misschien even aanpassen?--- Inhoud ---
?4,50 is volgens mij gemiddeld voor een 16-jarige, dus het zit in de goede richting.
-
Ze hebben volgens mij al een keuze gemaakt maar ze gaan de betreffende persoon / personen volgen om te kijken of de keuze wel goed valt.
:cheer:
-
Ik raad de mogelijke koper aan om de header te veranderen, want die is afkomstig van SIDN.nl
Succes met de verkoop :cheer:
-
-