Dat zeg ik niet Lars maar het is niet controleerbaar voor ze.
Posts by SkyNet
-
-
-
-
Maar ik zal nog wel uitgebreider te werk gaan als nu. Want hoe maak je een website aan via jouw website? Er staat helemaal geen info / demo of enige vorm van voorlichting op je site.
-
Het is vrij eentonig en simpel. Maar wat voor "project" is het? Moet het er zo simpel uit blijven zien of mag het professioneler en met een grotere aanpak?
-
Misschien even een vraag erachteraan, was dit script niet eerst te koop gezet door Ferhat? Of is dit een oude versie?
-
The Phone House is duur ten opzichte van andere aanbieders
-
Hij is zeker beter, maar ik heb omdat ik me verveelde ook een versie gemaakt die iets meer aansluit bij het grijze content.
http://img808.imageshack.us/img808/6343/mijngebeuren.png
Misschien dat jullie het wat vinden?
-
Het is geen mijnmaffia script en je hebt veel errors?
-
Onderzoek dan eerst de website van Mollie.
Je moet bijv. als je 30 producten hebt, 30 betaal 'popups' maken met verschillende prijzen en linken naar je product zodat men het via jouw website -> product zou kunnen aanschaffen. -
Dit hoeft geen welles nietes topic te worden, dit topic is er om mobieltjes / smartphones aan te bevelen aan jouw eisen. En jouw mening of keuze dat ligt helemaal bij jouw.
De HTC Desire modellen zien er prima uit en je hebt zeer veel telefoon voor je geld!
Maar een mobiel gebruiken als E-Reader? Dat is geen goed idee. (c)
-
Een ervaren persoon wordt denk ik wat duur, is het niet interessanter en leerzamer om het zelf te maken?
-
Oh ja, de banner plek ziet er nu ook niet uit
-
Zij kant is een kwestie van wennen maar ik vind het hoofdmenu er wel op achteruitgegaan.
-
Ik ben bang dat het wit al een verkeerde keuze is, laat alles lekker zoals het was en we wachten wel 2 maanden. Kost alleen maar extra tijd zo'n lay-out aanpassing.
-
In principe is Photoshop gebouwd om foto's te bewerken, Fireworks is gebouwd om te onderwerpen voor bijvoorbeeld websites. Maar gek genoeg wordt het vaak andersom gebruikt.
Voor de concrete verschillen kan je denk ik beter op Google zoeken.
-
Ik heb waarschijnlijk al een deal met de verkoper, wellicht dat hij het hier zsm kan bevestigen.
-
35 eu geboden onder voorwaarden die ik met Frenzo heb afgesproken.
-
-
Dat wordt denk ik wel krap met jouw wensen. Had K. Rens niet laatst zo'n Orange mobile ofzo die goedkoop was met vrij veel functies?