Het moet schriftelijk, dus tastbaar -> via de post.
Een kopie van je ID-kaart is handig.
En ik denk ook dat je dan beter het ID aan je Mollie account kan koppelen aangezien het anders niets gaat worden.
Het moet schriftelijk, dus tastbaar -> via de post.
Een kopie van je ID-kaart is handig.
En ik denk ook dat je dan beter het ID aan je Mollie account kan koppelen aangezien het anders niets gaat worden.
Waarom ben je bang voor identiteitsfraude? Mollie B.V is een erkend bedrijf..
Je kan het account dus alleen opheffen met een schriftelijk verzoek staat er. Maar om te bewijzen dat 'dat' account van jouw is, moet je kunnen aantonen met een ID-kaart lijkt mij.
Als ik jou was zou ik Mollie op een werkdag bellen. Of een e-mail sturen naar het support e-mailadres?
Succes in ieder geval!
Ik heb werkelijk geen idee of ze aan 'opheffen' doen?
Mag ik vragen waarom je je account wilt opheffen? Als je het laat wegrotten heb je er toch ook geen last van?
Dat script moest tevens ook nog flink beveiligd worden.
De website ziet er zo standaard / gratis uit?
Ben je zelf een ontwerper?
Danke schön.
Heb je een demo?
Ze moet veel meer pit krijgen, ze valt in sommige momenten gewoon uit de toon. Zingen is niet makkelijk dat begrijp ik maar een slechte microfoon is tevens ook een verslechtende factor.
Pim (beheerder) verkoopt een legale versie. Kost wel 5,- volgens mij.
Je gaat neem ik aan wel wat met onze tips doen en het eindresultaat laten zien? :piraat:
Ziet er mooi uit. Alleen toch wat op en aanmerkingen :
- De rode streep op de achtergrond zou ik zo'n 'gordijn' patroon op maken, want het is nu vrij basic.
- Zet de tekst style op 'none' ; dit ziet er namelijk zakelijker uit
Succes!
Ik heb ook een vrij basic spel online staan, uniek en met MySQLi geschreven. (http://leukstemoppen.nl/RPGWorld) Je kan zelf even een demo account maken. Het ziet er misschien afgezaagd uit maar als je een mooie lay-out inbouwt of laat inbouwen is ziet het er mooier uit.
Wat in het begin al opvalt is die advertentie, dat zou ik dus echt niet doen. Verder ziet het er vrij basic uit maar wel goede structuur en kleuren.
Succes.
Ziet er mooi uit alleen zou ik de footer aanpassen, het lijkt nu een website van Wallie zelf.
Maks er staat toch dat daar op TBforum al 1,- op geboden is..^o)