[offtopic]Ik heb een iPhone 4 en het is een über top phone![/offtopic]
Ik denk dat het een lange strijd gaat worden.
[offtopic]Ik heb een iPhone 4 en het is een über top phone![/offtopic]
Ik denk dat het een lange strijd gaat worden.
@Joyeria,
Je krijgt gewoon werk geleverd door deze website zie ook het mooie stukje : 'Wat doet thuiswerk-centrales.nl precies?'
[offtopic]Dit is een grapje zeker? Dit kan je echt niet verkopen voor 25,- hoor. Ik zou zeggen blader wat tutorials door en breng je Photoshop kunsten meer in de praktijk.
[/offtopic]
Zie dit maar als tips en opbouwende kritiek, niet als gezeik.
Ik zie net dat je op SD hebt geplaatst dat je licenties verkoopt voor 100,- p/s, hoeveel licenties verkoop je dan in totaal?
Doet Voetbalzone B.V dat voor niks?
@Linksforsoad,
'Mijn budget : 2100 '
Nu is hij prima zichtbaar ja
Hier niet hoor, maar als je met CTRL + scrollen bedoeld, dat maakt de kwaliteit slecht en onleesbaar.
Post je lijstje eens in 'tekst', de afbeelding is namelijk wat klein.
De bloem van de meisjes versie is erg uitgerekt?
Verklein hem anders en maak er een gradiënt overloop in naar wit.
Klinkt interessant, misschien dat ik vandaag maar even een download daarvan ga zoeken.
- Je logt in de bovenbalk in met je 'domeinnaam, gebruikersnaam, wachtwoord) de input bij 'port' kan je leeg laten, maar dat is altijd 21.
- Dan log je dus in en dan zie je een aantal mappen waaronder waarschijnlijk 'public_html', dat is zeg maar je website, dus openbaar voor publiek.
- Je sleept in die map je script, maakt een database connectie e.d aan en logt vervolgens ook in in je management om je SQL te uploaden.
Succes.
Zet je logo en menu lettertype even op 'strong' of 'sharp', het is nu namelijk wel erg hakkelig.
Ik heb nog een moppenwebsite met goede domeinen te koop. Er hoeft alleen nog maar content worden toegevoegd!
Als je interesse hebt graag PM sturen.
Frenzo en ik hadden er 1 gemaakt voor verkoop. Je kan het best kiezen tussen de 'Pokémon' natuur qua kleuren.
Succes.
Blauw is toch geen Pokémon kleur? Of speelt het zich onder water af? :piraat:
V3host.be is goede gratis hosting.
Aangezien ik het al heel lang niet meer gebruik weet ik alleen niet zeker of deze DirectAdmin heeft.
Oh daarover raakte ik even in de war. Nee excuses dan kan dat dus ook haha.
@F.Ajeti,
Lars had het verkocht aan Gamecontrol