Hij wilt bijv op het spel een extra land toevoegen, bijv als hij prijzen ronde heeft gedaan en de ronde in een nieuw land verder gaat zodat land 1 niets verloren gaat.
Posts by SkyNet
-
-
-
Dit is al je 200 duizendste topic -.-'
Los dit eerst maar is op :
CitaatGerapporteerde aanvalsite!
De website op http://www.street-crime.nl is gerapporteerd als een aanvalsite en is geblokkeerd op basis van uw beveiligingsinstellingen.
Aanvalsites proberen programma?s te installeren die privéinformatie stelen, uw computer gebruiken om anderen aan te vallen, of uw systeem beschadigen.
Sommige aanvalsites verspreiden bewust gevaarlijke software, maar vele zijn gecompromitteerd zonder de kennis of toestemming van hun eigenaars.
-
Wat maakt jou site nou zo anders als al die andere review / nieuws sites over iPods / iPhone's etc.?
-
Dat hoop je in ieder geval.
En als je het hoog verwacht, kan je er wel meer geld in stoppen in het begin.
Bijv. 1 euro per artikel van zoveel regels blabla.Gr.
SkyNet :cheer: -
20 cent per bericht is niet veel :p
-
Het staat in style.css, het is heel makkelijk te doen Eric.
Je opent photoshop of een gelijk programma, je maakt printscreen van je layout, je zoekt die kleur op en doet vervolgens CTRL + F in kladblok - CSS bestand.
En die kleur veranderen naar de goede kleur. -
Perry dus in de connectie / connection file.
-
Ja als het een layout is die je bekend voor komt..
-
Dat ga ik hier niet vrijgeven helaas
-
Ik denk dat dit zo niet de bedoeling is.
Je post het verkeerd en zoek gewoon zelf een slicer op.
LHmedia is goedkoop en heeft goede kwaliteiten.:cheer: -
Welkom gat = Welkom Gast
PAswoord vergeten? = Password / Wachtwoord vergeten? -
Ik zelf kom er ook net achter dat het goedkoper is om een reseller te kopen dan gewone hosting.
En krijg ook vele malen meer specs voor mijn geld -
Pricedown,
Die van GTA heeft Banditi ook gebruikt -
Ik weet niet hoe je het voor elkaar krijgt,
maar het is kei lelijk geworden. -
Oké,
Ik wens je in iedergeval veel succes.
Als je nog ideeën wilt hebben, ik ben een bron van ideeën 8-|:) -
Jannick,
* Bureau werkt niet? :p
* Bij steen , papier , schaar schuift de balk naar rechts als je wat gekozen hebt.
* Bij het dobbelen gaat hij meteen als je op de radio input drukt, je ziet ook nieteens of je hem hebt aangevinkt, misschien leuk als je eerst iets ziet van : "Je bent aan het dobbelen ......... het getal was 6!" ofzo iets -
Jannick,
Je kan dobbelen zonder geld in te zetten, kan je beter een beveiliging maken met een alert of iets anders. -
Ziet er leuk uit,
Jammer van het kleine aantal opties maar dat komt omdat het beta is.
En oogt een beetje rommelig.
Is iets leuks van te maken!
Alleen nog een aantal fouten maar daar ben je zelf denk ik ook wel van op de hoogte. -