Posts by SkyNet
-
-
Call of Duty Modern Warefare 2 , haha :p
-
[offtopic]
Ik zelf was moderator op de best bespeelde game van OneTwoGaming bv. (Banditi.nl).
Dus ik sprak de Admins wel is.
En wilde ook is iemand aangeven met Banditi source etc. maar ze zeiden dat hun dat zelf regelde , hun eigen copyright enzovoort..
blablabla[/offtopic]
Ik denk niet dat het om OsBanditi gaat maar om eerder de naam.
-
Er staan 3 codes, voor admins, mods en vertrouwings personen etc.
Die staan boven aan admin.php script.
Die kan je ook zelf veranderen -
Haha
Ik kijk er zelf ook altijd overheen, ze zouden dat eigenlijk in het script met hoofdletters moeten zetten 8-| -
-
Wat voor outgame, voor een maffia game?
-
Pharox, heb het zelf nooit gehad maar ik kocht zelfde laptop als me buurjongen, hij had alleen oudere versie met AMD en ik had nieuwere met intel..
Maar die van hem is al na 1,5 jaar kapot en die van mij leeft nog, maarja, ikzelf heb niet zoveel verstand van PC's ;p maar weet wel een beetje ongeveer hoe en wat.. 8-|En iedereen zijn mening he
-
Ik denk die van Cas
-
Met paint of met photoshop of maakt het niet uit? :p
-
Het is denk ik al dood gevallen? Alweer :p
-
Ik ken een aantal mensen die het hebben hoor stan
-
Apple en Adobe is duur :p
Het ziet er allemaal prachtig uit maar ik denk als je zelf wat bouwt of van een ander merk koop dat je meer voor je geld hebt. -
Ten eerste ik kraak niet alle layouts af, ik kijk alleen op dat mensen voor steeds minder steeds meer vragen.
En ja ik ben beginnend designer en ik ben ook niet de beste dat weet ik zelf, maar ik kan wel wat maken waar klanten tevreden mee zijn
Ik bedoel alleen maar duidelijk te zijn dat het handig is met een begin bod, prijs voor opbieden rickSven succes met verkoop
[offtopic]En wanneer kom je weer is op msn, volgens mij moet je nog wat regelen :cheer:[/offtopic]
-
Bij deze bied ik 20 cent.
Tot wanneer loopt de veiling? :cheer: -
AMD is wel bagger ja maar had even snel wat opgezocht ;p
-
Voorkeur voor een Laptop of vaste PC?
Edit: voor een laptop ( http://tinyurl.com/asdfqweasd ) is dit denk ik wel een mooie.
-
Hij is ook erg simpel,
Probeer wat met vormen zodat het uniek word. -
Ik gebruik FireFox en heb dat ook.
-
Pluspunt: Lettertype.
Minpunt: Vorm bij het menu, indeling van layout & effect bij input.
Conclusie: Als je het netter maakt word het wel wat.
Evt waarde: ?1,95Succes:cheer: