Posts by SkyNet
-
-
-
1 : Waarom is de layout als GIF opgeslagen?
2 : Waarom is je layout zo klein?
Gr.
SkyNet :cheer: -
1/10
Het zijn 8 vakken, meer niet, speel wat meer met vormen / kleuren enz.Succes :cheer:
-
Ik weet het zelf ook denk ik niet maar moet het niet exit(); zijn?
-
Maar ik denk dat het wat anders is als Judge op zijn server bestanden had waardoor een "hacker" kon inbreken en zo de server down kon halen ..
-
-
Volgens mij moeten er onder aan het script 2x </div> staan.
Want er zijn er in totaal 4 in het script, 2 zijn er boven aan het script al geslotenKan ook zijn dat ik het mis heb hoor :p
-
-
-
Die gaat wel vast wat duiten kosten hoor Lars
-
Ik zou die niet nemen
Ik vond hem niet zo bijzonder en kost toch evengoed 300 - 400 euro.. :cheer: -
-
Cass, nexus one bedoel je, die komt eind dit jaar uit bij de provider Vodafone
-
Nokia N900 valt buiten Sven zijn budget, kost 520 euro ..
En sven de T-mobile g1 phone kost 415 euro..
En iemand uit mijn klas heeft hem maar ik vind hem niet zo geweldig -
Ik ben zelf waarschijnlijk van plan dit toestel te kopen : http://www.vergelijk.nl/mobiele_telefoon/htc/touch_2/
Je krijgt bij dit toestel volgens mij echt waar voor je geld , aan de reviews te zien!
-
Misschien is het leuker dat je gewoon om de 10 minuten kan doen, dat kop en munt.
Want anders is het zo, haha jij bent lekker geld kwijt ga maar lekker verder met uitgeven.
En als je wint schiet het gelijk naar de : "Wacht maar even 10 minuten" pagina zonder dat je weet hoeveel je gewonnen hebt :cheer::p -
Ja ik weet het Dein
Maar kwam er pas ook later achter en heb even goed iets leuks gemaakt dus ik verkoop die layout toch wel -
Dat is wel zo dein,
Maarja als dat word neergezet in een start bericht is zo'n bedrag evengoed wel leuk -
Luc ik zou tijdslimiet instellen,
Anders kan je best wel snel geld krijgen, je account heeft nu al 10 miljoen, lol ..
Het gaat anders echt te hard :cheer: