Posts by SkyNet
-
-
-
-
[offtopic]Mij altijd afkatten dat ik off-topic ga Joshua.
Ik antwoord op de vraag waar CDEV voor staat.. en dan verwijder je die reactie van mij en plaats je zelf een reactie met het zelfde antwoord omdat jij zo graag een goed moderatortje wilt zijn.. beetje erg kansloos[/offtopic]
Stan misschien kan ik helpen -
Nee tuurlijk niet
-
Dat word dan topic nummero 3
-
Pluspunt : +1.
-
Ik krijg laatste tijd ook alleen maar mailtjes van Joshua heeft je reactie verwijderd e.d, heb nu al hekel aan die knul (xD)
-
Ik weet het niet lars maar je link klopt niet voor de kijkers
het is http://mafiastar.eu/slide/slide.php -
Citaat van patrick1992
Geachte Cp leden en CP Crew,
Ik vind het erg jammer dat er snel word gedreigt met een ban , Je hoef maar even ergens offtopic of hoe dat ook heet te gaan, en je hebt gelijk een ban.
IK vind dit een beetje flauwekul he.
Ik denk dat jullie als crew zijnde maar gewoon moet stoppen met cp, want jullie nemen de mensen niet meer serieus en mij ook niet met dit topic,
Want IK WIL dat dit topic gewoon blijft bestaanAangezien Patrick verbannen / offline is, quote ik zijn topic. Maar dan zonder dik gedrukte letters en capslock :p
Groetjes,
SkyNet:cheer: -
-
Laat dan maar, haha
-
Is hier een vergoeding voor?
-
PHP
Toon Meer<?php /* # Simple IPN processing script # based on code from the "PHP Toolkit" provided by PayPal # # mysql_query("UPDATE `users` SET `callcredits`=`callcredits`+'30' WHERE `login`='$data->login'"); # */
Er staat nog een */ ... dus daarom word het niet in het script opgenomen [offtopic]
(kan ook zijn dat ik het fout heb maar programmeer (nog) niet :p[/offtopic] -
Of in iedergeval je site..
-
-
-
Je moet denk ik wat Chmodden?
-
-
Citaat van Axl_H
Haha, ff alle gekheid op een stokje, Ik zal niet te streng zijn en af en toe wat door de vingers zien. Bedankt voor de positivie reacties en ik hoop dat we t beste er van maken!
Ik dacht dat je als crewlid goed ABN moest typen?
Maar tot mijn verbazing zie ik hier al twee grammaticale fouten.