Tja, koop je er 1 bij
Je vraag was tevens :
CitaatWie weet er een website waar je een spellensysteem kan kopen en wél kan betalen met Wallie?
Tja, koop je er 1 bij
Je vraag was tevens :
CitaatWie weet er een website waar je een spellensysteem kan kopen en wél kan betalen met Wallie?
En sommige zinnen gaan over de lijn heen.
Ik zal een hele vernieuwende banner maken als ik jou was, deze heb je namelijk al een hele tijd.
Je hebt 1 dus weggehaald?
Layout 1 had je volgens mij aan Marlon gegeven? Althans hij deed daar wat mee geloof ik.
Succes met verkoop.
Het is hier geen middag meer hoor, haha.
Ik zou toch gaan voor 'doorverkoper', daar kent iedereen namelijk de definitie van en het is lekker Nederlands.
Succes met vertalen!
Klopt, ik Googlede het net en ik las oktober, veel berichten zijn geruchten maar het zou in principe in deze maanden 'kunnen' komen. Maar dat wordt afwachten dus.
Rick,
Nee hoor, in oktober wordt hij gelanceerd in Amerika, dus nog niet in Nederland, mits je hem importeert.
Volgens mij wel hoor maar goed, blijf dan maar lekker vaag.
Tevens, wat is je budget? Anders kan ik je wel helpen om het op maat te maken.
@Brent, wel even vermelden dat dat gewoon DiMaffia is.
Goed en uitgebreid script voor 50 euro vind je ook niet snel.
Kan je ook gewoon even via PM vermelden? Bij voorbaat dank.
Meer info verzonden
Ik heb nog een leuk script liggen, het heeft alleen geen mooie lay-out (met HTML en CSS gemaakt). Het is volledig uniek en speelbaar. Alleen kunnen er qua opties nog veel meer bij (afgemaakt).
Het is in MySQLi geschreven.
'Beetje stoer doen', ze doen of ze de macht in hun stad / dorpje hebben. Waarschijnlijk zijn het allemaal buitenstaanders in real life en is dit helemaal fake.
Wil je flash banners maken of GIF(animated) ?