Posts by truxo

ja allemaal oranje kleding aan , en dan in het marrokaans:
    wei sein dei hollanders wie komme met ze alle (xD)

nemen we al ons geld mee kopen we huizen,hotelletje.
    gaan we NL scheldwoorden creeren enz.

moet je kijken als we met 10miljoen hun land binnen komen lopen :p

zie je 13 jaar en al zo een taalgebruik / crimineel.

dit zegt echt iets over jou/jullie.
    waarom zorgen dat die niet jarig is ?

in jou land mag je geen mening geven.
    maar hier mogen we dat wel en jammer als jou dat niet bevalt.

En PVV , wordt de grootste partij , iedereen stemt op ze zowel jongeren als ouderen.

Ga maar allemaal weg , maar Ali B mag blijven (xD)(xD)(xD)(xD)

Ik geef hem 100% gelijk , en nederland zit vol.
    file`s worden steeds groter , en als er geen moslims in denhaag waren ? kon je over de weg lopen , om maar zo te zeggen,

En wij hebben ons eigen land opgebouwt, want wij zijn harde arbeiders. En al hebben ze geholpen mag dan al hun nabestaanden een uitkering als bedank hebben ?

ik vindt als je hier wilt blijven dat je moet leren & werken , en geen overlast / criminele activiteiten plegen.
    Iedereen met een strafblad mag van mij vertrekken.

die goeie ouwe tijd is er niet meer:
    vroeger kon je je fiets open laten staan nu moet je er 10 sloten omheen doen.

maar er zijn ook goede moslims , die mogen gewoon blijven , maar die moeten we wel laten zien dat ze niks kunnen uithalen.

en er komt oorlog als er duizenden vertrekken.
    denk je hun familie / vrienden ? die zullen er heus niet aardiger op worden.

Maar meschien verhuizen ze wel mee en zeggen: kom we stappen op:cheer:

en die op pagina 1 hem niet meer jarig wou maken: als jij jezelf gedraagt is er niks aan de hand , maar je moet weer tof doen en laten zien dat jij(jullie) de baas zijn.
    Alles maar met geweld oplossen toch ? nou je komt hem niet op straat tegen...

maarja we moeten maar afwachten en kijken hoe het verder gaat.(a)