voor 15 euro kan ik je : http://www.basingmedia.nl
aanraden.
Posts by truxo
-
-
-
post je script..
-
tree: die mop heb je verdraait het is als domino stenen de wereld in gebracht , zo zie je maar hoe alles verdraait.
gek , maar had hem toch graag willen ontmoeten er is maar 1 nederlander geweest die bij hem thuis mocht komen.
( geen domme reacties hierop) -
my first 1.
ik vraag tips hoe ik het kan aanpakken , nog niet gedaan
ontopic:
-
Ik heb nu 2 redelijk op goede weg projecten
1: top35.nl // een muziek community
2: websells.nl // een webmaster/verkoop community
nu vraag ik me af , of iemand nog promotie/andere tips heeft hoe ik het kan aanpakken.
want ik zie elke site groot worden maar ik krijg dat niet voor elkaar , bedankt.:cheer:
-
Die jongen draaide helemaal door.
die maakte een eigen pretpark mag jij invullen voor wie: ..... -
heb PM gestuurd.
Het is als eerbetoon , niet dat ik zoveel aandacht wilt als youtube ofzo.:hmm:
-
Dan zit je in grote problemen. ?
de gemiddelde gebruiker hier weet niet eens iemand moet aanklagen.
-
hou die fantasy voor je hij leeft niet meer..
jullie denken dat hij het erg vindt dat die dood is ?? hij wou dit zelf.
zijn leven is echt niet leuk geweest hoor, hij at niet eens meer , slikte altijd al pillen.
laatste tijd at die amper 1x per dag,Laat Hem Rusten:cheer:
de reden dat hij met kinderen speelde was omdat hij een nare jeugd had , en dit wou inahalen.
en hij heeft ze niet misberuikt , die jongen zei het zelf het moest van zijn vader voor geld...
-
me websites afmaken,uitslapen,naar camping in belgie,en werken:D.
hoop dat ik deze vakantie me projecten af kan maken
-
:slotje:
-
ik vindt de muziek van jacko lekker rustig.
luister maar 1 nummer : billie jean.
Volgens mij is dat ook het enigste nummer waarbij die zich een beetje gevoelt toont.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.06.09 22:35:08:
@killingdevil: je naam alleen al en dan zo een uitspraak xd.
idd , pim fortuin mag wel terug komen..maar andre hazes heeft veel mensen met zijn muziek gesteunt.
met wat alchohol erbij natuurlijk :cheer: -
owja ik ook nog
ik stem op andre , waarom ?
omdat hij nog steeds woord gedraait in het café , waar je micheal jackson nooit vrij,avond zult horen.
Ook om zijn mooie nummers en realistische muziek.
En om het oranje nummersteph: dus als jij in kroeg zit en ze vragen wat wil je luisteren andre hazes of micheal jackson :p?
-
Beste leden,
als jij voor de gein mocht kiezen wie terug mocht komen op aarde:
- Micheal Jackson ( the king of pop)
- André hazes ( the king of nederlands (heineken xd))
Mvg , truxx:cheer:
-
Alex: meschien heet ik in het echt wel mark ??
Het conflict tussen de crew en mij , moet jij je is mee buitenhouden , want daar heb je niks mee te maken.
( je weet trouwens niet eens waarom )ik ben niet vervelend meschien tegenover jou of jij maakt dat er juist van , maar jij bent ook niet de aller aardigste hoor.
geld is geen probleem , mate :cheer:
( maar moet in andere projecten investeren: priveserver,design,baser,betalingen enz)
en wil toch altijd iets leuks doen voor een speciale gebeurtenis dan het niks wordt in de media maakt niks uit.Jou scripting skills zijn ook niet om over op te scheppen.
en ik heb geholpen bij het maken van het design, maar mag ik dan geen sponsor aanvraag daarvoor doen zonder dat jij loopt te zeiken.??!Graag verzoek ik u met u zelf te bemoeien
http://www.svghosting.nl/ -> ik zei tog dat je host niet aan te raden was ik spreek uit eigen ervaring,,offline...:hmm: -
My website`s: © kladblok
-
Beste leden,
Ik ben bezig met een website over Micheal Jackson
om hem te eren , en zorgen dat je alle info over hem kunt vinden.Bij dit project verwacht ik redelijke media ( als ik er achter aan gaat)
alleen ik zoek nog sponsors.
nodig:
host + domein
1 mede-scripter
1 designerwaarom zoek ik sponsors ?
- omdat ik geen reclame erop wilt ( uitzondering voor jullie sites *directlink*)Mvg , paisley(L)
-
maar ik wil verkomen dat mensen hun eigen source ermee creeren.
ik maak maybe licentie`s & werk met OOP en template parser.
Ik laat hem wel horen als ik een plan heb uitgewerkt.
-
@lars:
PHP: 5/5 - MySQL: 5/5
dat zou ik ook in kunnen vullen net als jou , maar zegt niks.ik ben van plan het zelf te maken & zal iedereen via dit forum laten mee helpen