Citaat
Daarover ga ik verder geen discussie voeren. Het zijn servers die wij ook gewoon voor onze eigen projecten gebruiken. En dat zijn niet die zoals op de homepage ofzo hoor.
Verder, Jeroen, zou ik niet weten waarvoor ze een gratis hosting dienst aansprakelijk willen stellen voor een korte tijd offline als deze. Daar ben ik niet bang voor.
Verdere discussies daarover ga ik niet aan omdat we daar niet uit zullen komen.
Willem en Niels, ga hier elkaar nou niet af zitten blaffen. Absoluut onnodig.
Gr, Simon.
Toon Meer
Zo, en nu kom ik er ook is tussen.
Ik weet niet of je het weet simon, maar mijn spel (gehost op karhost) is vorige zondag offline gegaan omdat er iemand in mijn database had ingebroken.
Dit vond ik nog niet zo erg, maar wat ik wel erg vind is dit:
Ik kwam terug van kamp, en ik hoorde dat mijn game down was.
Nah ja kan wel is gebeuren dus ik heb het wachtwoord verandert en ik kon weer op mijn database en is zette mijn game weer online, en ging vroeg naar bed want ik was moe.
Maar nu kom ik deze ochtend online op MSN, en hoor ik van een van mijn moderators dat mijn game alweer offline staat, dus ik probeer in te loggen op karhost maar dat werkte ook al niet.
Dus wat blijkt nou: of jullie hebben mijn account op karhost verwijdert of er is een hacker geweest die mijn account verwijdert heeft.
Oh en simon geef zodra je tijd hebt even een antwoordt op mijn mailtje dat ik gestuurd heb.
MVG,
-