Posts by Snep12

Er zitten te veel verschilende kleuren in vind ik, dus dit zou ik nog even veranderen. En zoals Db-maffia al zij zijn 2 menus niet echt nodig.

Maar voor de rest wel mooi, alleen er moet nog veel gebeuren.

Citaat van MrMees

Ik vind dit echt een hele goede start hoor, maar is het niet eerlijker om andere mensen ook iets te laten maken? Dan hebben die ook nog een kans.

[offtopic]Waar kun jij uit afleiden dat anderen mensen niks meer mogen maken dan?[/offtopic]

Maar ga zo door KyleM, echt een mooi begin.

Hij vraagt gewoon hoe je het e-mail adres die hij op zijn host heeft aangemaakt kan gebruiken op MSN.
    Maar dat kan niet, en dus zul je gewoon een mail adres via MSN moeten aanmaken maar dan niet met @live.nl maar met @LHmedia.nl

Is dat wat je wilde weten LHmedia?

Ja donkere layouts en lichte layouts zodat de gebruikers veel keus hebben, en voor premium accounts misschien extra pagina's er bij maken.

Ik vind het zeer leuk bedacht, alleen zijn de lay-outs die een lid kan kiezen zijn wat minder.
    Dus daar zou ik nog wat aan werken, maar voor de rest ziet het er goed uit en zou ik er zeker mee doorgaan.

Hey,

Ik heb wat online gezet en allen goede DB gegevens ingevuld, maar als ik nu op mijn site ga kijken staat daar deze error:

PHP
    Warning: mysql_connect(): Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2) in /home/www/webplaza-sg.awardspace.us/includes/instellingen.php on line 12

Weet iemand wat er fout is, want de DB gegevens zijn naar mijn weten wel gewoon goed.

Script: