Een Arduino is beter ervoor?
Posts by weide43
-
-
Begin bod:50
Opbieden met:5
Buy now:50Je buy now is hetzelfde als het startbod, dus als iemand 50 euro zegt is hij meteen van hem
-
Want, ik heb geen android en zal liever ook geen smartphone, ergens laten liggen
-
Goedendag,
Nadat ik dit blog artikel zag
[TUT] SMS wallZat ik eens na te denken ipv Android programma voor een gateway te gebruiken.
Zou je dit ook niet met een Raspberry pi kunnen doen of nog makkelijker met een goede software voor je gewone pc (windows).
Desnoods een oude gsm van vroeger aansluiten.Iemand ideeën?
-
-
Goedendag,
Laatst had ik meegedaan aan een spel op DealExtreme.com en je kon daar Giftcards winnen.
Omdat ik tegenwoordig nauwelijks wat bestel daar en omdat ze ze verlopen op 13 februari 2014 wil ik ze verkopen.$20 Order(s)≥ $100 (boven de $100)
$50 Order(s)≥ $250 (boven de $250)Je kan ze beide kopen voor €10
Mvg
Danny -
Goedendag,
Ik ben opzoek naar de goedkoopste winkel waar je een raspberry pi b kan kopen.
Iemand een idee?Mvg
Danny -
Dat is geen geldig argument. Dat "alle" opbrengsten naar een goed doel gaan is natuurlijk geen reden om de site minder mooi te maken. Je moet je donateurs wel laten zien dat je je er ook echt serieus voor inzet. Kijk eens op de site van kika.nl. Ook vrij basic allemaal, maar komt toch een stuk beter mooier.
Het is jouw naam die je er aan wordt verbonden.
Dus als men ziet dat jij hem hebt gemaakt en ze vinden het goed, willen ze misschien bij jou ook iets laten maken -
Mijn iphone kan lang meegaan, maar wat ben je zonder internet overdag en heb je wel mobiel internet nodig en dat trekt je accu leeg.
Dit zal hetzelfde zijn bij de Glass -
Heeft recente voorbeelden?
-
Ah ok, nu wordt me alles duidelijk.
Ik heb nu dat logo (beginpost) dat bestond uit vectors en dan in phostoshop gestopt.
Dus hoe kan ik hem nu het beste in illustrator maken?Opnieuw beginnen of importeren?
-
Ok, dan ga ik eens kijken voor Illustrator.
Ik dacht dat je met photoshop ook hetzelfde effect kon doen met vectoren.Dus je moet eerst een vector maken in illustrator en dan inkleuren met photoshop?
Wat is het beste? Zie anders het voorbeeld.Ik heb in het voorbeeld vectoren gebruikt in photoshop.
-
Goedendag,
Nu ben ik weer begonnen met enkele logo's te maken voor een club.
Vroeger maakte ik enkel maar kleine logo's die enkel bedoeld waren voor op websites.
Nu moet ik er maken die ook op t-shirts, aanhangwagens ... zullen komen.Maar welke instellingen gebruik je nu het beste?
Voorbeeld: http://imageshack.com/a/img198/6614/sm87.png
Deze heb ik gemaakt op 1000 x 1000 pixels en 300dpi
Maar ik vindt het dus niet scherp/helder!Mvg
Danny -
Dit bericht is 3 keer aangepast, Laatste aanpassing door "A.Bijlsma" (25/01/2014, 00:03) met de volgende reden: Geen duidelijke reden voor het aanvragen van verwijdering van topic.
-
een forum dus?
-
Deze site ken ik maar hij kon me geen uitkomst aanbieden
-
Goedendag iedereen,
Ik ben opzoek naar een font die erg lijkt op de S in dit plaatje iemand die me kan helpen?
http://prntscr.com/2ldegeHopelijk kan er iemand mij helpen
Mvg
Danny -
Mooie en grappige site.
Nog een Facebookpagina/Twitteraccount dat daar steeds de nieuwste topics opkomen. -
Je weet toch dat deze versie en de versie die er nu is 1.5.6 (al veel bug en veiligheidsgaten heeft gedicht)
Er zijn nog maar heel weinig die sites die nog 1.4.9 layouts hebben hebben, meestal zijn voor 1.5 en hoger
-
Of via Virtual machine?