Posts by Linkforsoad

Ik moet je bekennen dat ik dit script van Mollie niet ken, is het iets nieuws of juist een hele oude? Check iig dit eens:

Whoops, nee, ik zei niets. Dit is natuurlijk het script voor de micropayment-betalingen. Ikzelf gebruik het iDEAL script, haalde ze even door elkaar.

Sorry, de klok zegt mij dat het 4:47 is, dus vandaar ;) Maar inderdaad, 10:47 is het dan toch nu?

Doorverkoper? Hmmz, zat er zelf ook al aan te denken inderdaad, uiteindelijk is dat het Nederlandse woord ervoor. Thanks voor je reactie iig :)

De redenatie richting oktober snap ik wel ;) De afgelopen jaren was de iPhone iets van de periode Mei - Juni - Juli, het begin van de zomer dus. We gingen met z'n alle naar San Fransisco, CA om daar Steve met een nieuwe iPhone te zien. Dat is dit jaar niet gebeurd. De gedachte van veel mensen is dat Apple tijdens het iPodjes-event, wat altijd in September-Oktober is zal komen met een nieuwe iPhone, maar zelfs dat is niet bevestigt. De uitnodiging voor een tripje Pennsylvania -> California heb ik ook nog niet mogen ontvangen (helaas).

Wie zegt dat de iPhone 5 gelanceerd wordt? Ik kan mij geen officiele aankondiging herinneren. De uitnodiging voor het iPodjes-festival zometeen in San Fransisco moet nog komen, en in juni is er geen iPhone aangekondigd. Alles is een groot gerucht.

Goedemiddag!

Ik zit met een dilemma, slaap er al nachtenlang niet van en het blijft maar door mijn hoofd spoken (*kuch*). Als volgt;

Bij het vertalen van een stuk software sta ik voor de keuze om het woord Reseller te vertalen naar Reseller of Doorverkoper. Reseller is geen Nederlands woord volgens de van Dale Online, maar wel een veel gebruikte term. Wat denken jullie?

Gegroet.

Ik kan mij voorstellen dat ze deze twee producten laten samensmelten tot een sterk geheel. Wallie is een product wat bij de jeugd <18 populair is, en de PaySafeCard zegt mij helemaal niets. Alles samenvoegen en er een internationaal product van maken lijkt mij geen verkeerde zet, aangezien het idee erachter heel goed is!

Hier in de States zijn patenten alles, zoals je ook vaak wel hoort, maar ik vindt het zo typisch dat ze in Europa ook steeds krachtiger worden. In dit geval is Europees patent EP 2.058.868 gebruikt, maar je kunt er op wachten dat we meer van deze patenten gaan krijgen in Europa. States V2 8-|

[offtopic]Op deze reactie rust een patent. Het citeren van deze reactie is dan ook verboden.[/offtopic]

Citaat van sloosmedia

Ik ga misschien 10x uit per jaar :)
    Ben meer iemand die thuis een feestje bouwt.
    Dan 6 euro betalen voor een baco...

Daarin tegen werk ik liever aan me websites, Omdat dat geld oplevert :)

Hahahahahaa, gelukkig, ik ben niet de enige :D Laatst ook mee geweest met een club bekenden, wat leuk hoor, maar niet zo mijn ding.

Hoe het via de popup-box precies zit weet ik helaas niet. Ik ben bang dat je hiervoor gebruik moet maken van de API. Zo moeilijk is die overigens niet ;)

Heb je nergens een report-URL op kunnen geven?

Normaliter kun je bij Mollie, in ieder geval wel via de API opgeven welke URL er opgeroepen moet worden na betaling. Mollie roept die URL dan op met de transactie-ID (krijg je bij het maken van de transactie) in de URL. Leg dat naast je eigen DB en je kunt doen wat je wilt...

Graag meer info en wat algemene bedrijfsgegevens via PB.
    Nee, laat ook maar zitten eigenlijk. Krijg niet echt een serieuze indruk van het totaalplaatje, sorry.

Citaat van Robin

Linkforsoad, volgensmij is evoswitch van Leaseweb.

Uiteindelijk zit ergens dezelfde holding achter, maar je kunt als ik het goed heb ook direct bij EvoSwitch Netherlands BV afnemen. Al praten we dan niet over een U-tje of twee, maar over grotere aantallen ;-).

[offtopic]Grappig hoe jullie Chamber of Commerce het omschrijft als "draadgebonden telecommunicatie"[/offtopic]

Citaat van jgdonleach

Ik heb mijn servers nu in EvoSwitch te Haarlem staan. En binnen nu en een maand staan al mijn domeinen bij MijnDomeinReseller

Zit je ook al in het nieuwe deel? Hoe zit je daar qua carrier's eigenlijk? Hoorde een jaar of twee geleden veel klachten over de grote aanwezigheid van Leaseweb, maar dat is al wel weer een tijdje geleden...

Dat is inderdaad wel zo slim, aangezien je anders je contract weer verlengt (oftewel langer wachten op een nieuwe). Denk ook nog even aan je verzekering, mogelijk kun je daar nog wat uit trekken.