Posts by svenneke
-
-
ja ike in het begin :p
omdat me scanner niet goed insteld stond:) heb hem afgezet toen lukte het en mijn videokaart was te licht nu nieuwe pc :p -
sorry jongens het is al gefixt mijn excuses aan db-maffia had beetje gelijkt:p
had gwn alles in de verkeerde database gezet en niet goed late doorlinke dus;)
kan slotje op;)
-
-
heb ze eerlijk gezegt wel goed ingevuld hoor
-
oke krijg ik nog melding bij:o
Warning: mysql_fetch_object(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/svenneke/domains/maffia-kill.v3host.be/public_html/connect.php on line 68
Parse error: syntax error, unexpected '{' in /home/svenneke/domains/maffia-kill.v3host.be/public_html/_cron_5minute.php on line 7
-
-
hey.
ben bezig aan nieuw project voor vriend van me.
alleen heb foutmelding in mijn config.
alleen zie de fout niet mischien iemand anders wel.krijg deze foutmelding
Parse error: syntax error, unexpected T_VARIABLE in /home/svenneke/domains/maffia-kill.v3host.be/public_html/connect.php on line 69
hier is de code
http://www.maffia-kill.v3host.be/connect1.txt
kan het script hier niet zitte hoe het komt weet ik niet
vriendelijke groeten.
svenneke. -
toch voor de jonge, volwassen onder ons ze weten het nu gewoon dat de overheid echt met ons geld kan spele al wist ik dat al wel maarja door amerika is dat begonnen en door hun zijn er nog veel meer dakloze etc. gekomen maarja het komt goed dat weet ik:p
maar me geld gaat niet meer zo snel naar de bank:p
-
Killingdevil je weet maar nooit moet zo maar eens een amerikaan zijn die Killingdevil noemt grote baas van een bank en expres verkeerde rekent dat we weer in de crisis zitte:p
ja oke we gaan er rustig aan uit maarja er zullen nog altijd bedrijve zijn die het op dit moeilijk hebben en zulle ontslagen blijven vallen:)
kabling de mensen gaan in de crisis nog op restaurant ja oke geef ik eerlijk toe doe ik ook wel vaker dus:p
maar uiteindelijk ga je beter naar de prijzen kijken en niet meer het duurste pakken ik durf al rap wat te laten liggen voor de prijs tegenwoordig door de crisis (xD) maar een pint gaat er nog altijd in -
Citaat van Killingdevil
Euhmm, de crisis zijn we wel overheen, behalve voor de bouw. Die zitten er helaas nog wel even mee. En een of ander lullig inpak baantje kun je echt nog wel vinden.;)
ik heb nog aaan aanbieding je kan hier 3x per dag de afwas komen doen;)
toch je zegt crisis is zo goed als gedaan niet echt hoor ze praten er niet meer echt over maar elke dag vallen er nog vele ontslagen
Kabling dat is niet waar eerlijk gezegt weet niet waar je woont dus ik spreek over belgie:p de horeca sector heeft er toch al redelijk hard onder geleden hoor
-
Citaat van Killingdevil
Misschien om een heftruck vragen?:p Of een andere baan zoeken?:p
1ste beter optie 2de zeer slecht:o waar ga je op het moment met de crisis nog werk zoeke:p
meneertje ga werk zoeke wanneer er zoveem duizende mensen zijn ontslage
maarja moet lukken(xD)
meneer ik kom sollicitere
ow sorry heb net 358 mensen ontslage -
uiteindelijk is dit niet uniek je vind zoon site wel geteld 100x op het web oke je hebt mss eens 1 maand leuke inkomste gehad kan altijd maar de site is gewoon niet uniek
200 krijg je er nooit van of er moet zo eens een zot langskome;)
toch succes gewenst met die zot te vinde
-
vind ik ook wel ssjharry je vind tegenwoordig al hostings voor halve euro per maand
zet daar gwn je site op als het geen crime is betaal je maar 6euro per jaar inplaats 18
geef je goede tip wil je goede hoster worden zorg dan voor kwaliteit en goede prijzen kijk bij de concurentie voor prijzen vergelijk ze en ga zo je prijzen berekenen;)
-
-
-
-
dus uiteindelijk als ik hosting bij jou zou nemen kan ik er een download site op zetten?
je hebt toch onbeperkte data hebt.?
-
mag ik je 1 tip geven
The requested URL http://www.worldofwars.nl/ is infected with Trojan-Downloader.JS.Agent.ewo virus
+ zal eens zien dat ik vanavond te tijd voor heb anders zal het niet lukken sorry
-
larsisgoed9 sorry hoor heb dit al gedaan en lukte niet dus en weet goed genoeg hoe je iets in php tags moet zetten hoor mss aan mijn vorige reactie kunnen zien dat ik het gwn was vergeten:)
jij vergeet ook wel eens wat hoor