Posts by svenneke

hey.
    ben opzoek naar goede laptop alleen moet het een laptop zijn goed voor klein prijsje omdat ik vaak ga vissen wil en erg ver van de buite wereld ben eerlijk gezegt wil ik nog beetje contact houden met de buite wereld

had deze laptop zien staan weet niet dat die goed is.
    wat moet die zeker kunne.
    dvd's afspelen
    muziek afspelen
    en internet verbindinge kunnen maken

http://www.vergelijk.nl/notebo…atitude_e5400/specs.rhtml
    deze heb ik gevonden wat denke jullie?

gebrekkig nederlands nee hoor;) ik spreek typ gewoon belgs maar in de taal van mijn stad dusja:)

het is gewoon als je wil aanmelden hij voegt je niet toe in de database maar je krijgt ook geen foutmeldingen te zien

hoi.
    als ik wil aanmelden op mijn site dan gaat die niet.
    snap niet hoe het komt al paar x na gekeken en vind het gwn niet.

hij meld niet aan maar hij zegt ook geen fout zien jullie mischien de fout??

hier de code

vriendelijke groeten.
    Svenneke

het was deze maand tege de 250 weet niet meer goed is 200euro over dat is op jaar basis 2400euro dat ik overhou :o oke oke direct contract eens gaan na zien en afsluite denk:p

wow oke ik zit overdreve duur bezig presies:o ga toch eens op moete lette met wat ik doe met me abbo

zal het eens zien wanneer me contract verloopt en niet verlenge meer met een abbo zit je duurder presies

Citaat van Georgo

Als ik elke keer naar belgie ga, dan gebruik ik mobistar, die vind ik het besten tussen base en nog 1 die je kan uitkiezen..

in belgie kan je kiezen tussen mobistar proximus en base

en jim mobiele is een onderdeel van base;)

tree is zeg niet dat ik 150moest betalen:p

heb net me factuur aangehad vandaag bedrag was 280euro voor vorige maand oke was nu ook wel zware maand:p

tja bel veel per dag bel ik zowat zeker tusse de 2-4 uurs en sms 200 berichte per dag en zit vaak nog online ook dusja

uiteindelijk zit ik zeer hoog over de 150euro maar vanaf 150euro word je topstar klant :p

dit is voor de belgen onder ons;)

wie zit er bij mobistar? ik wel:p

heb een abbo maar zit elke maand over de 150euro en nu ben ik topstar klant krijg er punten voor krijg kortinge op van alles.

wat vind jij hier zo van?

vind beetje schandalig geeft sommige mense nog een meer de drang voor meer te bellen omdat ze kortinge zoude willen.

wat denk jij?

Rate : 5/10 wrm een 5 omdat je een beginnen bent volgens mij.
    Pluspunten : vind hem wel strak voor een beginner maar zou hem niet zelf gebruiken
    minpunten : grijs vind ik persoonlijk niet echt passen ook niet veel style er in
    Tips! : lees wat tuts kijk wat andere doen mss wat goede designers aanspreken hier op cp of ergens anders dat ze je mss beetje willen helpe;)
    een goede mens zal dat wel willen doen

waarom draagt een hoofddoek in de koran staat een vrouw mag haar gezicht/haar niet vertonen aan vrijgezelle manne dat staat er maar ze verplichten het niet te dragen de allah verplicht het niet:p

maar ze doen het wel kunnen ze hem evengoed afzetten in school/werk en onder hun pauze terug opzetten;)

Citaat van wimmpie

Hoofddoeken taks kan niet, dat is geen democratie. Net zoals hoofddoeken verbod hier in Antwerpen

hey als we over dat hoofdoeke verbod gaan beginnen :o vind dat die afmoeten wij mogen in een klas nooit een pet of muts ophebben en zo een buitelandse mag ineens meer als ne pure belg nenene zo spelen we dat niet ik stond puur erachter ja hoofddoeke af hun zijn niet meer als de gewone belg
    ow en het is zo voor haar geloof dit en dat dikke zever zeg kik daar op want ga met genoeg marokanen om hoor en die zegge het ook dikke boelshit dat het is en als hun het al zeggen is het al erg

dan is het redelijk serieus ja

niels ze zijn het wel verplicht voor verwondingen serieuse verwondingen dan zal het zo zeggen

door het alcohol percentage heeft hier totaal niets mee te maken!!

familie van mij rijd met een ziekewagen dus;)