Posts by svenneke

toch als ik eens kijk ziet het er wel intresant uit 1euro per maand is totaal niet duur.
    alleen
    - 3 Mysql database
    - 3 Ftp accounts

dat valt een beetje tegen denk ik bij sommige mensen

maarja veel succes

ja het werkt goed:p ik heb altijd zo gedaan.

PHP
    if(isset($_POST['submit'])){ 
    $_POST['code'] = strtolower($_POST['code']);
    if(md5( $_POST['code'] ) != $_SESSION['captcha_code']){
    echo "<table align=center width=70%>
    <tr><td class=Subtitle>Verkeerde Code</td></tr>
    <tr><td class=mainTxt><font color=red>Je voerde een ongeldige code in!</font></td></tr>";
    exit;
    } else {

dit weg gehaalt
    maar klopte dus niet nu weet ik het bedankt r-mijnten heb weeral wat geleerd vandaag :D

dankje R-Mijnten zou ik mischien mogen vragen wat je er nu hebt uitgehaalt ben er zo vaak aan het zoeken geweest alleen nooit gevonde.

en waarom vind het handiger zonder code

hey.

dit is me aanmeld script.
    maar je moet een code invullen wil die er uit halen.
    heb dit al 10x geprobeert maar het lukt mij gewoon niet kan iemand me helpen.

bedankt wie het wil doen erg bedankt kan ik eindelijk verder met me site

vriendelijke groeten.

sorry ze maar 130km per uur haha oke stop maar met liegen nu hoor dan zouden ze je scoot direct hebbe afgepakt jonge jonge toch;) als was het nu de aller domste agent dan nog ben je zo hard gepakt dat ze hem lekker plat walse(xD)

+ met een 70cc en yasuni uitlaatje haal je bijwijze nog geen 130 of je moet gaan boren frezen etc.

je bent serieus dik aan het lullen hoor;)

hey
    heb mss nog even terug topic gemaakt staat in de lijst met een aanmeld script en nu weeral waarom nee geen spam komt gewoon dat ik aan 2source's bezig ben voor mij en voor iemand anders;)

krijg deze fout alleen vind de fout niet in het script kan iemand mischien helpen?

fout melding: Parse error: syntax error, unexpected $end in on line 226

het script

hopelijk kan iemand helpen

hey

ik krijg deze foutmelding in me script alleen vind de fout niet kan mischien iemand helpen??

hier het script

Parse error: syntax error, unexpected T_ENCAPSED_AND_WHITESPACE, expecting T_STRING or T_VARIABLE or T_NUM_STRING on line 104
    dat is de foutmelding

vind ik zeer intesant topic:o

ik geloof er in ben aantal jaar gelede denk 5jaar naar een waarzegster geweest ze had voorspelt dat ik tusse me 17-18 een zwaar ongeluk ging mee maken is ook geweest heb even in coma gelege was er bijna dood door dus

ook dat ik vrij gelukkig ging worde ondertusse is dat al 3jaar denk ik zowat:p

heb me eens ingelogt met gaste acc.
    na 3seconde was ik weer weg
    de ingame layout vind ik niks het menu is wel redelijk uniek alleen vind het zeer slecht (niet mooi) mijn excusus vind ik persoonlijk he

die van robin lijkt me wel iets of wat beter denk ik

mss iemand nog andere laptopjes in die prijs klasse?

het is ook omdat ik dat merk niet echt ken dus weet niet of het goed of slecht is

larsisgoed maakt me niet echt uit is toch alleen voor te gaan vissen dusja is die na 2maanden wss toch al kapot:p

whoe:o gelukkig bestaat robin :p had hem bijna besteld al van middag gelukkig niet gedaan anders had ik alleen de toetsebord:p

weten jullie mss nog leuke laptop voor de prijs van 200-350

Citaat van Robin

Dat is enkel het toetsenbord :p

hoe bedoelje staat er helemaal niets op bedoelje???

ja van pc ken ik niet super veel vanaf:o

Citaat van stan

Ik zou eerder voor z'n minilaptop kijken want dit is echt een bedrijfslaptop en niet geschikt voor installeren en deïnstalleren van programma's.

dat moet niet echt hoor
    ben van plan alleen windows media player enzo op te zetten msn en internet dusja